Aankoop ACER bij azerty.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lol vind je het niet een beetje onbeschoft om iemand zo te beledigen, wanneer hij voorstelt om meerdere programmas te gaan gebruiken en te testen wat nog niet eerder is voorgesteld...?

Lol vind je het niet een beetje onbeschoft om iemand zo te beledigen, wanneer hij voorstelt om meerdere programmas te gaan gebruiken en te testen wat nog niet eerder is voorgesteld...?

Blij dat je het zegt .... :)
Ik vraag me af wat hier nu zo beledigend aan is. Eén van de tips in de 'code' is niet steeds zaken te blijven herhalen .... en daarover had ik het.
Nou ja, schluss: het zal bij jou niet werken, en dat is natuurlijk wel jammer.

Wellicht kan je dan ook even vermelden wélke tools ts zou kunnen gebruiken .... ?

Gast ik snap niet wat je probleem is... Ik geef mijn mening en daarna probeer ik te helpen...

Event. progs zijn Speedfan, Censor view, Everest Home Edition

ik heb op een ander forum ook de vraag gesteld en ze zeiden dat het kan zijn omdat de PC op het mainboard helemaal geen sensor heeft...

kan dit kloppen.?

p.s. : origineel bericht : Is vermoedelijk gewoon een open 'poort' op de chip die de temps afleest (prolly die Winbond), d.w.z. dat er geen sensor is aangesloten.

Laatst bewerkt:
heb dus die acer nu, en ik heb dat sticky topic van "help mijn pc valt uit!" eens gelezen,
en heb een vraagje hierover en ik weet niet goed waar dit te posten en ik wil hier niet echt een nieuw topic over maken...

ik heb dus eens de test gedaan en pc wizard gedownload :

daar staat dat het mainboard (whatever that is...) 118 graden celsius is...:shocked:

zijn dit normale waarden??
hier een screen met alle gemeten waarden...
Bekijk bijlage 121289

ik heb op een ander forum ook de vraag gesteld en ze zeiden dat het kan zijn omdat de PC op het mainboard helemaal geen sensor heeft...

kan dit kloppen.?

p.s. : origineel bericht : Is vermoedelijk gewoon een open 'poort' op de chip die de temps afleest (prolly die Winbond), d.w.z. dat er geen sensor is aangesloten.

Goed he, die Acer's ..........

Ik zie trouwens nog wel meer vreemde dingen in je screenshot:

Je +12V voltage is maar 3,94V
Je +5 voltage is maar 1,93V
Je CPU temperatuur 46 graden, ook vrij hoog als de pc idle is

Download en installeer het gratis Speccy eens, is net zoiets als PC Wizard, maar toch net even anders.
ben benieuwd wat daat te zien is
http://www.piriform.com/speccy

ScreenHunter_01 Feb. 12 14.36.gif

dit is de summary... en er staat geen temperatuur naast het MoBo dus ik vermoed dat er dan ook geen sensors voor zijn...

p.s. : waar kan ik die voltages terug vinden??

Toch wel..... de max temp van de Core i3 is zo'n 72 graden!

En dan al 46 in idle, is erg erg hoog!

ja maar als je van speccy uitgaat is hij maar 23 °C

dus m.a.w. alle progjes geven iets anders aan...

is het dus zo dat als er bij speccy geen temp. naast staat dat er dan geen sensor is??

ScreenHunter_02 Feb. 12 15.00.gif

hier zie je een verschil tussen cpu en i3 sensors... CPU is idd wat aan de hoge kant...

En van je voltages klopt inderdaad ook niets!! Werkt alles wle gewoon 100%, of????

ik zeg het ik heb voor het ogenblik nog niets negatiefs op te merken gehad over deze computer... alleen trekken die sensors blijkbaar op niets...

straks kan ik normaal gezien iemand aan de lijn krijgen die vaak desktops; waaronder acer, installeerd... ik zal zijn mening ook eens vragen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan