Aankoop dell Inspiron 15Z

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobinC

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2012
Ik zit op dit moment te kijken om een dell inspiron 15z aan te schaffen, link: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15z-5523/pd.aspx?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Hierbij zit ik te twijfelen tussen de core i7 en 500gb sata + 32gb mSata of de core i7 met 128gb ssd. Ikzelf kies voor dell omdat ik nu ook 2 jaar een dell xps 17" heb (de garantie was super, binnen 1 week gerepareerd en weer terug. Ik had een defect moederbord! En bij acer en asus duurde dit 4 á 5 weken), maar ga studeren en dus een kleinere en draagbaardere laptop nodig heb maar wel nog gewoon aan mijn websites wil kunnen werken (met photoshop en dreamweaver).

Zelf gebruik ik op de laptop bijna niets van opslag, thuis hebben we een NAS op het netwerk aangesloten waar alles op wordt geslagen.

Welke laptop adviseren jullie, of adviseren jullie juist een hele andere?

Verder is de configuratie een goede prijs/kwaliteit verhouding? En hoe zit het met het gewicht, is deze echt lichter dan een normale laptop?

Dell is een goed merk en heb er zelf iig positieve ervaring mee gehad, en zoals je zelf beweert is de garantie ook al top.
Persoonlijk zal ik voor de 128GB ssd gaan als je thuis toch een NAS hebt en zo te zien wil je niet echt zoiets als ''zware games'' spelen dus beide functies moeten goed functioneren.
We kunnen je heus wel een andere/betere laptop aanraden maar moet je ons eerst een budget gaan vertellen voordat we een giga computer samenstellen :p
Maar je gebruikt heb als studie platform dus een merk met een goeie garantie kan ik dus aanraden.

Ik zou dan voor de 128 Gb SSD gaan.
Want Windows met updates gaat al snel naar 32 Gb toe en op die 32 Gb ssd van de andere zal Windows standaard geinstalleerd worden.

Hoi,
Mijn budget is zo rond de €900,00 inclusief windows 8 besturingssysteem, office 2010 heb ik nog een licentie van liggen welke ik kan gebruiken.

Robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan