Aankoop "game" laptop budget 850 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Duijzer

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2009
Beste Helpers,

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen die aankomende twee jaar goed mee moet gaan met games.
De games waar het over gaat zijn bijvoorbeeld guildwars 2 (specs http://www.game-debate.com/games/index.php?g_id=684&game=Guild%20Wars%202) en eventueel ook de opvolger van WOW (even voor de beeldvorming).

Ook wil ik er goed snel op kunnen surfen en MS word, excel etc. op kunnen gebruiken.
En als het in dit topic mag, wil ik graag meteen vragen of, en hoe ik er een SSD schijf van 128 gb in zou kunnen plaatsen en of jullie me dit aanraden.

Mijn budget exclusief SSD is 850 €, inclusief SSD 1000 €.

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
vraag me af of dat mogelijk is Guildwars 2 is zeker wel een eisende game voor de videokaart...
verder hebben de ultrabooks vaak geen dedicated videokaart en maakt het gamen op die dingen vrijwel onmogelijk

heb net even rond gekeken en moet je helaas vermelden dat zelfs de duurste Ultrabooks een Onboard grafische chip hebben
en die dingen zijn veelste zwak om games te kunnen draaien

moet er ook bij zeggen dat onboard grafische chips zwakker zijn dan een GeForce 7800 GS

Laatst bewerkt:
Erg bedankt voor je snelle reactie!
Even over die SSD, ik heb weleens gezien dat er 2 x een 2,5" geheugen slot aanwezig is bij een notebook. Zo zou ik dus voor mijn windows en favoriete programma's gebruik kunnen maken van de SSD, en voor opslag van foto's video's etc gebruik kunnen maken van de HDD.

Is dat mogelijk bij die medion, of heb ik het hier over een toepassing die veel meer geld gaat kosten?

Deze Medion heeft dat niet, maar deze laptops bestaan wel. Hier zou je dan specifiek naar moeten gaan zoeken, en zullen natuurlijk ook wat duurder zijn.

Heb even gekeken, ze bestaan wel, maar dan alleen heel duur wanneer je ze wil combineren met een degelijke videokaart. Of je moet een Acer willen...

Zou je eventueel een dergelijke acer kunnen laten zien?
(heb nu een acer, en heb daar tot nu toe geen problemen mee)

Ow en wat is het grootste verschil met deze medion voor 749 €?
Mindere resolutie maakt het gamen toch alleen maar vloeiender?

Deze

Laatst bewerkt:
Dan zul je toch echt een DVD-bay naar HDD nodig hebben.

Zouden jullie mij hierover iets meer kunnen uitleggen... Ik gebruik de dvd-lezer namelijk NOOIT op mijn laptop.
Een link naar een DVD-bay naar HDD dinges, en hoe komt dit er aan de buitenkant uit te zien?

Lijkt me een goed alternatief om gewoon een SSD ipv een dvd tray te hebben!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan