Aankoop gaming laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mart12

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 nov 2015
Ben sinds kort opzoek naar een gaming laptop.

Mijn budget is rond de 700-800 euro.

Ik ga deze laptop vooral gebruiken om op te gamen en voor mijn ICT opleiding.(Applicatie ontwikkelaar).

Qua games speel ik niet de super zware games zoals witcher 3, project cars etc. maar meer de games zoals BF4, League, COD enz.
Ik ben meestal ook wel tevreden met medium settings bij dit soort spellen als het maar boven de 60 FPS zit.

Iemand enige suggesties?(Het liefst beetje bekende merken)

Hoi hoi Mart

Maar je moet wel weten dat zeer moeilijk is iemand anders echte smaak raden :D

Kijk maar of je zoiets wel aanspreekt ?? -->> KLIK HIER !

Dag Mart12,

Ik moet je ten zeerste teleurstellen, voor dat budget geraak je niet aan een game laptop.
Daarvoor moet je minstens 1000 euro budget voor hebben.

De vraag is of je dat budget ervoor over hebt?

Als ik het er voor over zou hebben, wat zou je me dan het beste aanraden?

Laatst bewerkt door een moderator:
De laptop die royonix aanbied heeft geen echte meerwaarde in de games die jij wilt spelen behalve lol

een desktop is altijd goedkoper.

Maar normaal zou je met deze wel zeker wat degelijk kunnen spelen op de spellen die jij wilt spelen(ik denk dat medium instellingen wel haalbaar zijn op full hd.

http://www.laptopshop.nl/vergelijken/622268/650778

Mart kijk maar gewoon eigenschappen wat laptop kan en ook wat niet hoef dat ..:D wat jij zegt en wat jij nodig hebt
op andere kant als je wel mogelijkheden voor zo zware game laptop te kopen zoals jij niet aangeeft hebt ... dan koop je natuurlijk iets zoals dat inderdaad gast0664 voorstelde :thumb:

:d Ik heb mij op absoluut eigen wensen van Mart gericht, en geen millimeter opzij ..:D kijk plaatjes onder ..

ScreenShot022.jpg ScreenShot023.jpg <-- Precies op wens dus ! prijs is beetje meer maar ook wel acceptabel volgens mij ..

:d Of prijs goed is dat jij zelf bepalen moet, maar verder ik zal misschien toch voor die van jou kiezen, ietsjesss beter is dan wat ik voorgesteld heb ..;) net niet dezelfde ze zijn !

Laatst bewerkt:
:thumb: gast0664 Echh dat klopt ( petje af ! ) deze systeem is gewoon beter dan weer allebei van mij en die van Bol ...

:( Maarrr op andere kant Mart wil een laptop toch ..:(

Ja en ik denk dat het voor de opleiding heel goed is dat het een laptop is
Maar ik wou gewoon even aankaarten dat een desktop goedkoper is als je de mobiliteit van eeen laptop niet nodig hebt

tjahh snap ik, maar dat zijn jonge mensen toch ..:D en desktop nergens mee dan meer kan ..:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan