mistertrucker
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 dec 2014
Hallo allemaal,
Ik heb weer eens gespaard en ben op zoek naar een laptop die mijn huidige computer kan vervangen.
Ik heb eigenlijk maar 4 puntjes:
1. 17inch
2.tot 900.-
3. Liefst van deze winkel : https://www.xnotebooks.nl
4. Resolutie van liefst 1920×1080
Wat ik er mee ga doen:
Voornamelijk office, interneten voor school.
Buiten school om ook wat games
COD, bf4, farming 15 , dirt, gta 5,
Low settings geen probleem zolang het maar full hd is
Heel soms photoshop c6
Ik heb zelf een ssd dus die gaat mee naar de laptop.
ik zit hier aan te denken graag jullie mening:
Specifikationer
XNOTEBOOKS® INFERNO SKY17 NVIDIA GT940 / INTEL HD 530 - Optimus - Verlicht keyboard
Beschikbaarheid: Op voorraad
front right open 17.3 inch gaming notebook / laptop XNB XNotebooks Inferno SKY17 360degrees pictures rotate / 360graden foto's NVIDIA GT940M / INTEL HD 530 /
Welke processor is de juiste keuze
Intel Quad Core - I5 - 6300HQ (2.3GHz - 3.2Ghz)) 6MB cache* (SKYLAKE) 45 Watt Intel® HD 530+€ 90,00
Welke koelpasta is de meest geschikte voor een perfecte koeling ? Klik hierboven op het KOELPASTA icoon voor meer informatie.
Chills* ( standaard gebruik, minimale koeling )+€ 0,00
Hoeveel intern geheugen moet u kiezen? Klik hierboven op het GEHEUGEN icoon voor meer informatie.
8GB DDR3-1600 ( 1 x 8GB ) Dual Channel niet aktief !+€ 34,95
Hoeveel opslag hebt u nodig en welke snelheid en type moet u kiezen? Klik hierboven op het HARDDISK icoon voor meer informatie.
1000 GB 7200rpm HITACHI * S-ATA 32Mb cache+€ 8,95
Klik op het boven op de DVD brander foto voor meer informatie ! Kies hier uw DVD brander, HDD/SSD caddy om een extra harddisk of SSD te plaatsen in plaats van de standaard DL-DVDRW drive of een Blu-Ray drive, Externe Dual-Layer DVD-Rewriter, Externe Blu-ray-Combo / DVD-Rewriter.
Dual Layer DVD±ReWriter* ( Leest CD / DVD en schrijft CD / DVD )+€ 0,00
Harddisk / SSD CADDY gemonteerd exclusief HDD/SSD,
U kunt hier een toetsenbord voor een andere taal kiezen.
Verlicht toetsenbord QWERTY* (Verlichting kan in / uit geschakeld worden) ! * US * 28.-
Kies hier uw wireless Lan kaart voor de beste verbinding en snelheid.
Intel WiFi 300Mbps M.2 (N 7265) + Bluetooth* 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS, 4.0 (BLE) (Single band)+€ 0,0
Kies hier een upgrade voor uw batterij of een extra batterij voor uw notebook.
Geen extra batterij+€ 0,00
Kies hier een extra voedingsadapter. Standaard wordt er al een voedingsadapter meegeleverd.
Geen extra voedings adapter+€ 0,00
Kies hier een extra voedingskabel in diverse lengtes.
Geen extra voedingskabel+€ 0,00
Kies hier uw windows versie ! Klik hierboven op het WINDOWS 10 icoon voor meer informatie.
Geen Windows besturingssysteem (driver DVD meegeleverd !)+€ 0,00
Selecteer hier uw media keuze voor Windows, alleen mogelijk indien u windows meebesteld !
Geen Windows besturingssysteem+€ 0,00
Hier kunt u kiezen uit de verschillende Microsoft Office 2013 / 2016 pakketten.
Geen Office 2013
Kies hier uw ANTIVIRUS software ! Klik hierboven op het ANTIVIRUS icoon voor meer informatie.
Geen Antivirus / Antispam+€ 0,00
Hier kunt u uw garantie-uitbreidingen kiezen plus eventueel een notebook schadeverzekering kiezen inclusief diefstal dekking ! Klik hierboven op het GARANTIE icoon voor meer informatie.
2 jaar carry in*+€ 0,00
Kies hier uw muis met draad of volledig draadloos.
Geen muis+€ 0,00
Maak hier een keuze uit het ruime aanbod van draagtassen, rugzakken(backpacks) en sleeves.
Geen +€ 0,00
Alvast bedankt(pff lang verhaal)
Mvg groet Erik
Ik heb weer eens gespaard en ben op zoek naar een laptop die mijn huidige computer kan vervangen.
Ik heb eigenlijk maar 4 puntjes:
1. 17inch
2.tot 900.-
3. Liefst van deze winkel : https://www.xnotebooks.nl
4. Resolutie van liefst 1920×1080
Wat ik er mee ga doen:
Voornamelijk office, interneten voor school.
Buiten school om ook wat games
COD, bf4, farming 15 , dirt, gta 5,
Low settings geen probleem zolang het maar full hd is

Heel soms photoshop c6
Ik heb zelf een ssd dus die gaat mee naar de laptop.
ik zit hier aan te denken graag jullie mening:
Specifikationer
XNOTEBOOKS® INFERNO SKY17 NVIDIA GT940 / INTEL HD 530 - Optimus - Verlicht keyboard
Beschikbaarheid: Op voorraad
front right open 17.3 inch gaming notebook / laptop XNB XNotebooks Inferno SKY17 360degrees pictures rotate / 360graden foto's NVIDIA GT940M / INTEL HD 530 /
Welke processor is de juiste keuze
Intel Quad Core - I5 - 6300HQ (2.3GHz - 3.2Ghz)) 6MB cache* (SKYLAKE) 45 Watt Intel® HD 530+€ 90,00
Welke koelpasta is de meest geschikte voor een perfecte koeling ? Klik hierboven op het KOELPASTA icoon voor meer informatie.
Chills* ( standaard gebruik, minimale koeling )+€ 0,00
Hoeveel intern geheugen moet u kiezen? Klik hierboven op het GEHEUGEN icoon voor meer informatie.
8GB DDR3-1600 ( 1 x 8GB ) Dual Channel niet aktief !+€ 34,95
Hoeveel opslag hebt u nodig en welke snelheid en type moet u kiezen? Klik hierboven op het HARDDISK icoon voor meer informatie.
1000 GB 7200rpm HITACHI * S-ATA 32Mb cache+€ 8,95
Klik op het boven op de DVD brander foto voor meer informatie ! Kies hier uw DVD brander, HDD/SSD caddy om een extra harddisk of SSD te plaatsen in plaats van de standaard DL-DVDRW drive of een Blu-Ray drive, Externe Dual-Layer DVD-Rewriter, Externe Blu-ray-Combo / DVD-Rewriter.
Dual Layer DVD±ReWriter* ( Leest CD / DVD en schrijft CD / DVD )+€ 0,00
Harddisk / SSD CADDY gemonteerd exclusief HDD/SSD,
U kunt hier een toetsenbord voor een andere taal kiezen.
Verlicht toetsenbord QWERTY* (Verlichting kan in / uit geschakeld worden) ! * US * 28.-
Kies hier uw wireless Lan kaart voor de beste verbinding en snelheid.
Intel WiFi 300Mbps M.2 (N 7265) + Bluetooth* 2.1, 2,1+EDR, 3.0, 3.0+HS, 4.0 (BLE) (Single band)+€ 0,0
Kies hier een upgrade voor uw batterij of een extra batterij voor uw notebook.
Geen extra batterij+€ 0,00
Kies hier een extra voedingsadapter. Standaard wordt er al een voedingsadapter meegeleverd.
Geen extra voedings adapter+€ 0,00
Kies hier een extra voedingskabel in diverse lengtes.
Geen extra voedingskabel+€ 0,00
Kies hier uw windows versie ! Klik hierboven op het WINDOWS 10 icoon voor meer informatie.
Geen Windows besturingssysteem (driver DVD meegeleverd !)+€ 0,00
Selecteer hier uw media keuze voor Windows, alleen mogelijk indien u windows meebesteld !
Geen Windows besturingssysteem+€ 0,00
Hier kunt u kiezen uit de verschillende Microsoft Office 2013 / 2016 pakketten.
Geen Office 2013
Kies hier uw ANTIVIRUS software ! Klik hierboven op het ANTIVIRUS icoon voor meer informatie.
Geen Antivirus / Antispam+€ 0,00
Hier kunt u uw garantie-uitbreidingen kiezen plus eventueel een notebook schadeverzekering kiezen inclusief diefstal dekking ! Klik hierboven op het GARANTIE icoon voor meer informatie.
2 jaar carry in*+€ 0,00
Kies hier uw muis met draad of volledig draadloos.
Geen muis+€ 0,00
Maak hier een keuze uit het ruime aanbod van draagtassen, rugzakken(backpacks) en sleeves.
Geen +€ 0,00
Alvast bedankt(pff lang verhaal)
Mvg groet Erik