aankoop laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

freeky

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
2
hey,

Ik ben van plan een laptop tekopen en ik vraag me af welke ik nu het beste kan nemen of dat ik misschien wel door moet zoeken naar een andere.

Doel van de laptop: school werk en als het kan film kijken / lichte games spelen

Alvast bedankt Freek


15,4 inch wxga color shine Asus
Intel® Centrino® Mobiele Technologie met Intel® Pentium® M Processor 745 (1.80 GHz, 2 MB
L2 cache GHz 400 MHz FSB), 1024 MB DDR-RAM werkgeheugen, 80 GB harde schijf,
WXGA breedbeeldscherm Color Shine, DVD±ReWriter Dual Layer, on-board geluidskaart, NVIDIA 7300
videokaart tot 256 MB shared videogeheugen, 10/100/1000 netwerkaansluiting, Wireless LAN
netwerkcard 802,11 b/g, software: Windows XP Home NL.

749€

http://www.mediamarkt.nl/1/aanbiedingen/store_flash/nationaal/pdf/NL_MM_VNL_1809BIJ1_02.pdf

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SONY Notebook VAIO VGN-FS515E
processor Intel Celeron M390
80 GB harddisk, 512 MB geheugen
Dual layer DVD RW, 802.11 b/g
15.4 inch X-black breedbeeldscherm
2 x USB 2.0 , memorystick-Pro/Duo slot
Intel 910GMI video met max 128 MB shared
Microsoft WIndows XP Home Edition
Modem 56K , Firewire
1 jaar garantie en Help Desk

€ 788,40

http://www.its-x-tra.nl/Assortiment/Default.asp?Id=multimedia&GRPNUM=8
 
Waarom zoek je laptop's uit met een gedeeld video geheugen.
Dat geheugen gaat van je interne geheugen af.
Dat zal het afspelen van een dvd niet bevorderen.......laat staan als je een spel wilt spelen.
 
Niet specifiek naar gedeeld video geheugen gezocht. Heb er ook maar weinig verstand van heb gewoon wat krantjes bekeken. Maar als de video kaart 256 van de 1024 afhaalt houw je toch nog redelijk wat over? of zie ik dat verkeerd.
Maar welke van de 2 zou jij kiezen? of heb je suggesties voor een betere laptop van ongeveer de zelfde koste.

groeten freek
 
De merken die jij opgeeft zijn allemaal goed.
zoek daar eens een laptop uit met een echte videokaart.
Misschien ben je een paar tientjes (€) duurder maar dan heb je ook wat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan