aankoop laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter tam30
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

tam30

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
hallo,
ik wil een laptop kopen voor mijn dochter. het is de bedoeling om te chatten en spelletjes op te spelen. ik zou ook willen dat ze er overal mee op internet kan. ook bij mijn ouders dan geen adsl hebben. ik heb er iets over gelezen dat dat via je gsm en proximus kan, maa rhoe werkt dat precies en wat moet er daarvoor in die laptop zitten.
ik heb een aanbieding gezien in de makro , een packard bell easynote mb65-p-026. hij staat in de folder op www.makro.be. wat vinden jullie van deze ?

Packard bell ik weet niet of dat zo goed i h altijd poblemen met Packard bell en ze doen ook moeilijk over de Grantie en alles gaat mis!
Ik zou acer nemen of iets anders maar geen Packard bell.

Laatst bewerkt:
Met telenet gaat het tegenwoordig ook zonder problemen, overal internetten. Moet maar eens kijken op hun site hoe het moet. (indien je bij een andere provider bent, kijk daar eerst na natuurlijk, voor je bij proximus ofzo gaat zoeken)

Belangrijk om te weten voor je laptopkeuze: wat voor spelletjes moeten erop gespeeld kunnen worden?

En overal internetten zonder adsl kan.
maar kijk dan bij je telecomaanbieder welke kaarten er aangeboden worden.
denk eraan dat je ongeveer een euro of veertig per maand kwijt bent voor zo'n oplossing. (nederland)

wij zijn bij belgacom skynet; op de site van belgacom vind ik enkel info over die hotspots. daarmee kun je toch niet overal online ? een oplossing voor overal vind ik precies niet

Dan zal je beroep moeten doen op proximus, maar dat zal idd een kostelijke grap worden in vergelijking met hotspots ed. Mss is het voorlopig de moeite waard om nog af te w888? Nu telenet met zoiets is afgekomen zal belgacom er mss ook werk van maken.

Kan je zeggen wat voor spelletjes op de laptop zullen worden gebruikt? Dan is het makkelijker om advies te geven betreft de laptopkeuze.

eigenlijk nieuwe spelletjes. mijn dochter heeft nog niet zoveel . sims, racespellen van die dingen. zou daarom wel een videokaart willen met een apart geheugen

In principe zit je dan met 'om het even welke' moderne laptop vrij goed op voorwaarde dat hij voldoende videogeheugen heeft.

Wil je toch 'optimaal' kunnen genieten van je spelletjes ed. zou ik zoeken naar een laptop van HP.

Ik ga je niet vertellen dat die laptop Sloom is hij is hartstike snel voor de prijs alleen zou ik geen Packard bell nemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan