Aankoop laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

rozenburg

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2009
kunnen jullie mij helpen .
Ik zou graag een goede laptop willen die de nieuwste games aankan medium tot high
eigenlijk alleen WOW maar in het geval dat ik andere games ga spelen.
ik zou het liefst niet lager dan 4 Gb interngeheugen willen , mijn videokaart het liefst 1 gb
maar ik luister naar jullie advies .
ik heb zelf ook al zitten zoeken maar ik heb zelf geen verstand van al die processors .
het liefst < 800 euro zo goedkoop mogelijk . maar dat valt natuurlijk niet uit te sluiten

bij voorbaat dank,

Ronald van berk

die heeft 6 gb werkgeheigen en core i -7 dat si wel een goede maar heeft toch maar 2 ghz heeft dat nog wat te maken ermee?

Hoi,

de 2ghz is de basis snelheid heeft een turbo boost naar 2,93 zo uit mijn hoofd.

Hoi,

Bijna het zelfde alleen de hd draait op 5400 toeren en de Asus op 7200 een ik ben een beetje Asus gek maar msi is zeker geen slecht merk.

Hoi,
Volgens gaf ik in mijn vorig bericht het verschil aan en is zeker geen slechte

Hoi,
: 1024 MB, dedicated eigen geheugen dus wordt niet van het werkgeheugen geleend.
En snellere hd leest en schrijft iets sneller dus wat sneller opgestart en programma's opstarten gaat ook wat sneller etc

maar zal het heel veel uitmaken ?
en is 4 gb ruim genoeg voor world of warcraft >?

alvast bedankt

Hoi

Zal wel lukken die 4 gig en snelheid hd zou lekker zijn maar niet noodzakelijk.

Led is het soort backlichtverlichting achter het scherm anders zou je geen beeld hebben tegenwoordig standaard onderhand lekker zuinig leds dus.
En glossy is een glanzend scherm je kan hem bijna als spiegel gebruiken

Denk goed na als je fervente gamer bent!
Een desktop levert veel meer mogelijkheden ( met het oog op de toekomst op).
Ik heb helaas vele dure laptops ( uitermate gechikt om te gamen) zien sneuvelen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan