aankoop netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.

xgamer

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2012
hallo,

ik zou graag een netbook willen kopen voor 200 euro

ik zou graag willen dat de netbook aan deze minimale eisen voldoet:

beeldscherm grootte: 10,1 inch

2gb ram

kloksnelheid minimaal: 1,6 ghz

minimaal 100gb op HDD

ik wil er een beetje mee kunnen gamen, zoals minecraft ofzo maar ik hoef er bijv. geen world of warcraft mee te spelen.

minecraft vraagt toch best wat van je computer, als je dat met een netbook gaat doen gaat hij laggen

Minecraft werkt vooral op je cpu, en in een netbook zit meestal niet zo goede cpu dus dat gaat lastig worden

dat gaat lastig worden want in de meeste notebooks zit de processor vast op het moederbord en als je hem al kan veranderen zal het nog steeds lastig worden want een i3 past bijvoorbeeld niet op een moederbord waar eerst een pentium inzat

ja maar pentium wil ik zowiezo niet, want een vriend zegd datie slecht is

dat klopt hij is ook niet goed maar netbooks zijn gemaakt om mee te internetten dus daar zitten eigenlijk nooit hele goede processors in
en dat vorige van mij was een voorbeeld, het kan ook een andere zijn

ik denk dat je onder de €500 geen laptop gaat vinden waar je goed minecraft op kunt spelen.

owww

ja maar vriend van mij heeft een slechte laptop met windows xp en dat gaat ook normaal bij hem

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je na een tijdje een grote wereld hebt (en eventueel nog wat mods) gaat hij toch wel echt laggen, ik heb er ervaring mee
verder denk ik dat je vriend een desktop computer heeft en daar gaat het beter op als op een laptop
het klopt wel dat als je er windows xp op zet of eventueel een dualboot windows xp en 7 dat spellen sneller gaan

ja maar ik heb desktop maar me vriend niet ik ken hem toch en mods heb ik op me computer die wel goed is.

Je kunt het altijd proberen als je denkt dat het werkt maar ik raad het je af om op een netbook te gamen en minecraft is ookal verwacht je het niet een best zware game.

en als ik nou een netbook van 300-500 euro neem? isie dan wat meer geschikt?

Laatst bewerkt:
ja maar dan nog het gaat er om wat er in zit, je kunt toch een netbook hebben met een dual core proceccor

dat klopt maar in een netbook zit hardware om te internetten en foto's en films te kijken, niet om te gamen of zware programma's te draaien

maar er zou wel hardware in kunnen zitten om te gamen toch? of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan