aankoop netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.
nee, netbooks zijn gewoon niet om te gamen, voor minecraft heb je een notebook nodig

of 13.3, maar vanaf hoeveel inch is het echt een notebook want als een netbook niet geschikt is neem ik wel een notebook

zou iemand aub nog willen reageren

Als je wilt gamen of foto bewerken koop een pc als je wil tekstverwerken of iets dergelijks koop een laptop of netbook.
Het is hier al vaker gezegd een netbook cq laptop is niet voor gamen die zijn energie zuinig.

ik heb al een pc maar wil een met book desnoods een notebook om gewoon mee te nemen en een beetje te kunnen gamen, ik heb er wel eentje gezien die 11,6 inch is, met dual core cpu en bijvoorbeeld minecraft draait voral op cpu en een dualcore cpu kan dan toch wel om een beetje te kunnen gamen? als het egt nie kan neem ik wel een notebook

Ik zou als ik jou was toch voor een notebook gaan want denk niet dat een netbook het trekt

oke maar een iets kleinere notebook, kan dat wel? zoals 13 of 14 inch ofzo want als je sommige specificaties bekijkt dan kun je wel met een iets kleinere notebook gamen en nogmaals: ik hoef er geen world of warcraft ofzo mee te spelen want ik heb al een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan