Aankoop nieuw systeem €1000,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Ik heb hem even aangepast als hij wat te duur is terug naar jouw 770 toe maar denk dat dit ook een prima optie kan zijn voor je
 
Hoi,

Is ook een optie de ssd eruit ja je geeft niet op welke games je speelt maar 1 ding is zeker je kan hier prima mee gamen.
 
Ik wil dan vooral gewoon FPS games spelen maar dat gaat met deze kaart zeker lukken ;)
 
Hoi,

Is goed dat er nog iemand mee kijkt was mij even niet op gevallen dat geheugen:thumb:
 
dennisdennis12,

Ik vind die hdd wat te duur.
Zou ik trouwens niet beter voor een amd fx 8320 kunnen gaan?

Mvg,

Danny
 
voor games kun je beter kiezen voor de core i5, want de extra cpu kernen van de amd fx kunnen niet worden gebruikt bij games.
als je geen ssd gebruikt dan is de hdd in mijn vorige post veel sneller als een normale hdd, en hij is maar +/-25 euro duurder (in de praktijk is die hdd 2 tot 3 keer zo snel als een normale hdd)
 
dennisdennis12,

Bedankt voor je hulp, heb toch maar de hdd die ik had verandert naar die wie jij stuurde.
Heb ook de koeler verandert naar een cooler master hyper 212 evo.

Mvg,

Danny
 
Hyper evo 212 past er wel op...

alle koelers die op 1 van de volgende Sockets passen 1156 1155 en 1150 passen op elkaar ze hebben allen de zelfde afmetingen
 
@dennisdennis12

Bedankt voor je hulp!
Dan ga ik toch maar voor link 2 ;).
Jouw download snelheid is trouwens echt sick hoog

Mvg,

Danny
 
Laatst bewerkt:
@ dannytjes,

Je laatste twee berichten even samengevoegd je weet dt je een bericht kan aanpassen
 
@dannytjes
in link twee heb je nog gekozen voor de hyper212 evo cpu koeler en niet voor de 412s.

(mijn download snelheid is eigenlijk nog hoger,want dit is mijn draadloze downloadsnelheid (10GBit Upload en 10GBit Download glasvezel))
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan