Aankoop nieuw systeem Verjaardag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
daarom is het vermelden van een budget ook cruciaal -.-
nu krijg je gewoon een andere pc....

955 is wel een kleine bottleneck ja

dan is een Core i5 2500 of phenom x4 970/980 (die moet nog uitkomen) een betere keuzen

Oke, Dus als ik een budget van 740,- heb kan ik het beste de opstelling van Lord gebruiken?

Mijn eisen zijn nog steeds;
Alle games kunnen spelen en op de beste kwaliteit en ook nog wel even door kunnen gaan met mijn PC. Ook moet hij snel zijn en snel zijn met internetten. Met laden mag hij geluid maken maar als ik gewoon wat aan doen ben moet hij stil zijn. Soms een beetje videobewerking maar dat zou moeten lukken als ik een Game Pc aanschaf lijkt me.
Alleen een muis nodig verder geen toetsenbord en beeldscherm.

Ja inderdaad met een budget van 740 euro. Je kunt alle games op ultra high spelen, omdat de zelfde videokaart er in zit, alleen zullen de games slomer laden etc... Evengoed blijft het een goed systeem. Of al neem je het systeem dat marcell96 heeft gemaakt heb je slechtere beeldkwaliteit en games laden wat sneller.

Laatst bewerkt:
eh lord een cpu heeft ook inpact op spelen van de game
de graka doet niet alles als het gaat om het spelen van de game zelf...

kijk bijvoorbeeld naar de forstbite engine die is meer cpu gebaseerd dan gpu

Laatst bewerkt:
Ja, zie de laatste regels (ik edit mijn bericht vaak :D)

Trouwens is de X4 955 toch sterk genoeg? :P

Laatst bewerkt:
Dat de games een beetje slomer laden maakt mij echt niet uit.
Hij moet wel stil zijn en Ultra goede kwaliteit+no laggs+video bewerking kan dan ook toch?

Kan iemand dan nog even een samenstelling maken dan kan ik hem bestellen :)

das het punt zero de games gaan laggen met een trage processor niet alleen slomer laden...

Trouwens is de X4 955 toch sterk genoeg?

niet als jij alles up ultra high met die videokaart wilt gaan spelen
nogmaals zon kaart met die processor = bottleneck

Laatst bewerkt:
Dus met bovenstaande samenstelling heb ik het perfect gecombineerd, kan ik games spelen op uitstekende kwaliteit, snelle laadtijd snel internet en een snelle pC.

ja

als je er 20 euro bij doet heb je een Core I5 2300 die is nog ff wat sneller

Laatst bewerkt:
Ehhh :rolleyes:
Ik wacht wel even tot jullie uitgediscussieerd zijn en met de beste samenstelling voor mij kopen :) dankje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan