Aankoop nieuwe Laptop, zoveel keus

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wadie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wadie

Gebruiker
Lid geworden
17 jul 2011
Hallow helpmij-leden :D,

Jullie kunnen mij vast goed advies geven voor het kopen van een nieuwe laptop..?
Wat er dagelijks op wordt gedaan:
- surfen
- facebooken
- films/muziek downloaden en kijken/luisteren
- cd's/dvd's branden
- photoshoppen
- administratie bijhouden
- mail/soms msn
Dat was het wel zo'n beetje,
Ik ben niet iemand die z'n laptop vol laat staan met onzin..
Volgens mij zijn zo de eisen ook wel aardig duidelijk?
Budget is ook niet onbelangrijk, ik wil er niet te veel aan uitgeven, mijn max is echt € 1000,- maar liever hou ik het onder de € 750,-...(maarja wie niet :p)
Qua merken....geen voorkeur..
Misschien handig om te weten, ik maak al jaren gebruik van Asus en dat bevalt goed.
Besturingssyssteem ook geen voorkeur...
Ik weet wel wat ik niet wil: APPLE... tenzij ik hier wordt om gepraat natuurlijk, ik sta voor alle meningen open ;) haha

Bedankt alvast voor alle reactiess :thumb:
Groetjes, Rianne

Laatst bewerkt door een moderator:
heb je Deze al gezien? (snel en spotgoedkoop)
als je hem wilt moet je morgen wel vroeg naar een aldi toe :D

te klein scherm helaas :$
en ben bang dat ik geen vrij kan krijgen voor het halen van een laptop hahah :P

dus je wilt 17inch ? of nog groter...18...?
vind je Deze iets? asus is een goed merk en het scherm is wat groter...

Laatst bewerkt:
hmm, ja bij nader inzien, ik sluit hem vaak aan op de tv, dus in principe maakt het niet veel uit..
Die medion toch nog maar eens bekeken, en er zit volgens mij aardig wat op...klinkt goed iig...
Het merk zelf zegt me alleen niet zoveel...is dat wat?

ik weet zelf niet veel van medion af maar volgens mij is er niks mis mee,
goeie onderdelen en meestal 3 jaar garantie :D

misschien weet iemand anders er meer over...?

Medion is een topmerk, in Duitsland de marktleider. 3 Jaar garantie en de bouwkwaliteit doet niet onder voor die van ASUS. Als ik het geld had, had ik hem gekocht.

De Samsung is beduidend beter, sowieso zou ik geen HP laptop nemen, betrouwbaarheid is onder de maat.

De Samsung is denk ik net iets beter. De HP is ook prima als je paar honderd minder wil uitgeven.

maar het is wel zonde om een laptop van €900,- te gaan kopen als je alleen gaat surfen en muziek luisteren,
dat kun je ook met netbooks van €300,-

@ Marcell96 daar heb je gelijk in. Maar hij is dan wel lekker snel. Voor de prijs zou ik voor HP gaan. Topicstarter, ik zou ook even op www.tweakers.net kijken naar een winkel die misschien goedkoper is.

sony vpcf22l1e/b nu in handen... 899,- bij media markt...doen of niet doen? :p

Ik wil graag een blueraybrander...dan zit je al op een hogere prijs helaas...verder wel waar voor zn prijs, die sony?

Als ik zo de specs bekijk idd geen verkeerde.En sony is ook een goede in laptops.Daarbij komt je eigen smaak ook om de hoek kijken en je hebt hem nu in je hand dus....

Wel afdingen he!!855 online:D:D

je kan ook een externe bluray brander aanschaffen. Of zelf inbouwen :P

Haha ja is ook een optie...
Van die media markt mensen moet je ook niks verwachten, zitten gewoon van het kaartje af te lezen haha xd
Me oude laptop is nu echt overleden, laad niet met op en gaat dus ook ni met aan dus zit ik hier dan met me telefoon :(
het is trouwens geen blueray brander of wel? Alleen lezer die sony??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan