Aankoop nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie31

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2012
Berichten
263
Hallo allemaal,

Mijn huidige laptop is nog maar 2 jaar oud en werkt echt niet goed meer,
ik heb er nochtans genoeg voor betaalt maar nu ben ik het echt beu en zou ik me graag een nieuwe kopen !
De laptop zou vooral op een bureau gebruikt worden of in de zetel (op een tafeltje) maar ik ben aan het twijfelen over de schermgrootte. (15,6" of 17,3")
Mijn huidige laptop is 15,6 inch (1366 x 738) en die grote vind ik wel oké maar het probleem is dat mijn budget niet heel hoog is.
Ik zou maximum € 500 willen spenderen eraan het merk maakt niet uit maar een touchscreen bij een Windows 8 zou wel mooi mee genomen zijn !
Waar kan ik volgens jullie de beste koop vinden ?
Alvast bedankt !

Groetjes
Koen
 
Met jouw budget en je opmerking over het niet uitmaken van het merk, kom je al gauw uit bij Acer of Medion. De eerste heeft niet mijn voorkeur. Net even wat hoger dan het door jou genoemde budget, maar dit is best een leuke : klik
 
Laatst bewerkt:
Ook wel een grappige machine, maar hij blijft op een essentieel onderdeel (ver) achter op de Acer en da's de videokaart.
Wat ik even niet begrijp : je schrijft in je startposting dat merk je niet uitmaakt, maar dan reageer je in je volgende bericht op 2 genoemde merken dat je die niet liever wilt hebben?

Linksom of rechtom, met jouw budget zit je bijna 'vast' aan dit soort prijsvechters en last but not least : Medion maakt uitstekende machines. In mijn optiek liever een Medion dan een Dell, HP of een Acer.
 
Laatst bewerkt:
Ja sorry maar als ik Acer kan vermijden zal ik het zeker doen want ik heb in het verleden al eerder problemen gehad met een desktop op gebied van garanties ... Dus ik sta niet te springen om een Acer te kopen.
 
Wacht dan even rustig af op de volgende Aldi (Medion) aanbieding en sla toe, want Medions bouwt in de low budget klasse prima machines.
 
Sluit mij aan bij gast0225 en zou zeker een Medion nemen in deze prijsklasse......
 
Waarom een Medion en een Acer vermijden? Ik heb weinig ervaring met beiden maar kennissen zeggen dat het goedkope maar goede
computers zijn. Het enige wat een beetje tegenvalt is de klantenservice, maar je koopt geen dure computer zodat je beter geholpen
word bij de klantenservice toch? Zeker niet met dit budget.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan