aankoop nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0664

Banned
Lid geworden
27 jul 2014
goeiedag iedereen omdat mijn oude laptop wat raar begint te doen had ik een nieuwe nodig ik heb eens zitten rondkijken en omdat ik een multitasker ben zocht ik een laptop die toch wat kracht had.

De spelletjes die ik speel zijn runescape en facebookspelletjes, shadowgun deadzone en uberstrike.

Ik denk dat die niet veel vragen

is dit een goede laptop of iets teveel van het goede mijn budget mag lager maar niet hoger dan deze laptop
ik ben wel future proof aan het bekijken.

http://www.centralpoint.be/nl/notebooks-laptops/asus/r510ze-dm105h-art-90nb06y2-m01360-num-2919189/

Laptop die ik nu heb is met intel core i5 3210m 2.5 GHz turboboost 3.1 GHz en met grafische kaarr: Nvidia geforce gt 630m

Als de prijs van wat ik aankoop lager kan zeg het me gerust
Ik heb indertijd 649 euro betaald voor laptop
dus 599-699 euro mag hij kosten of iets erboven maar niet veel
liefst een 15,6 inch en gewicht lager dan 2,5 kg

Alvast bedankt :)

Hoi,

Kijk eens bij mediamarkt die geeft op het ogenblik btw cadeau scheelt 21 procent denk dat je dan voor dat zelfde geld een notebook met wat betere hardware koopt. deze bv.

Tevens even je vraag naar Laptops of aankoop hiervan verplaatst

Laatst bewerkt:
Hoi,

Snap je mijn prijzen niet?
En nee is niet de beste kijk maar eens naar de hardware in mij link van mij van mediamarkt

Laatst bewerkt:
Srry foutje, ben er achter gekomen dat het onder de 700 euro moet zijn en, jouw link kan niet worden geopend op mijn iPad :confused: tevens is deze laptop zeker wel heel goed, maar deze is beter. En hij zegt dat hij vaak games speelt dus hoop ik dat die videokaart op jouw zo geheten geweldige exemplaar, niet van intel is maar gewoon van amd of nvidia. Die link die ik gegeven heb is idd niet geweldig. Deze is dan ook beter. http://tweakers.net/pricewatch/428407/hp-pavilion-15-p142nd.html
Maar dat wil niet zeggen dat die andere laptop niks is. Hij is ongetwijfeld beter dan die hij eerst gekozen had en voldoet volledig aan zijn eisen.:cool: en je kunt het beste naar gaming laptops kijken die zij. Uitstekend :thumb: ik hoop dat je iets aan deze link hebt.
Mvg de prodejojo

Maar idd je kan wel naar de btw dagen gaan, is geen slechte keus. Maar als de btw dagen voorbij zijn (en dat is al snel) zou ik toch maar naar een goedkopere dealer toe gaan...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben wel benieuwd naar wat je precies bedoelt met dat de laptop raar gaat doen. Gezien de hardware is deze nog niet eens zo oud en heb je er mogelijk zelfs nog garantie op!

Ik ben wel benieuwd naar wat je precies bedoelt met dat de laptop raar gaat doen. Gezien de hardware is deze nog niet eens zo oud en heb je er mogelijk zelfs nog garantie op!

Mijn garantie is net verlopen maar ik heb erg veel problemen met wifi verbinding kan opgelost worden met kabel maar dan ben ik niet mobiel. voor de rest vind ik dat hij enorm veel systeembestanden opslaat, niet dat hij zo traag gaat want ik heb nog meer dan 400 gb van de 500 vrij. Maar er staan van programma's nauwelijks iets op. Als ik wil defragmenteren is op die 31 gb die ik gebruik volgens mijn laptop er 33 procent van gefragmenteerd en vind dat erg veel. system volume information en hyberfile.sys zijn in totaal 10,5 GB van de 31 GB.
Enn hij is tijdens de garantie al 2 keer naar fabriek geweest voor die wifi en voor systeemcrash...
Wifi heb ik vaak last van heb soms maar snelheden tot 5mbps als je dan games wilt spelen gaat dat niet erg soepel...

persoonlijk speel ik runescape op lage graphics en ook kleinste scherm. Maar runescape is met mijn videokaart ook bespeelbaar op high graphics enzo dus dat is het probleem niet. Mijn probleem is die wifi dat andere over men geheugen is gewoon bijzaak.

Ik wil mijn laptop niet laten repareren omdat hij al eens in garantie naar de fabriek is gegaan en toen ging het even beter. Maar nu is het soms weer zo slecht echt upload snelheden die soms meer zijn dan downloadsnelheden en ik vertrouw acer niet...

het gaat over deze laptop die ik nu heb:
http://tweakers.net/pricewatch/320942/acer-aspire-v3-771g-53216g50makk/specificaties/

Ik weet niet echt wat ik moet doen, de wifi problemen liggen alleszinds niet aan de router maar echt wel aan mijn laptop.

Laatst bewerkt:
Ok, dus de wettelijke 2 jaar garantie zijn al voorbij? Want je kunt overwegen om een nieuwe laptop te nemen en dan de oude toch op te sturen voor garantie. Vervolgens kan je dan je oude verkopen nadat die terug is van reparatie ;)

Bij een budget van maximaal 700 euro zou ik deze willen aandragen:
http://tweakers.net/pricewatch/391244/hp-pavilion-15-p035nd.html
Rappe i5 processor, SSHD van 1TB, 8GB werkgeheugen en GT840M videokaart. Ruim voldoende om een simpel spelletje te spelen. De meeste nieuwe games zullen zelfs draaien op lagere instellingen.

dit is ongeveer dezelfde laptop als die k1pje voorstelde maar dan veel goedkoper dankzij de geen btw actie bij mediamarkt ---> link

Het enige nadeel is dat hij een TFT scherm heeft, maar meer mag je eigenlijk niet verwachten van een laptop met die prijs

Deze kan ook nog heeft een 17 inch scherm en een i7 processor en daarnaast is het een asus en dat is een best betrouwbaar merk ---> link

deze laptop heeft wel minder geheugen en een kleinere opslag capaciteit

Sorry voor laat antwoord

Heb zelf nog even erover nagedacht. Als ik 3 spelletjes achterwege laat dan kan ik met gemak een ipad air 2 kopen voor de dagdagelijkse dingen en voor spelletjes.

Het enigste waar ik een laptop nog voor nodig had waren spelletjes waar je de muis voor nodig hebt. Ik ga voor een tablet, daar kan ik eigenlijk alles mee dat ik nodig heb. wifiverbinding gaat wel zoeken zijn maar voor de rest denk ik dat ik men laptop gewoon nog gebruik als ik geen wifi heb of geen toegang heb tot wifi.

Toch bedankt voor jullie advies, maar ik ben graag mobiel. Daarom was mijn antwoord later omdat ik echt alle opties vergeleek. Het zal ook goedkoper zijn en ik ga er meer genot van hebben.

Dit mag gesloten worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan