aankoop nieuwe pc, wat is het beste

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op welke manier kan ik het beste spelletje's van de kinderen en andere software installeren zoder dat de pc er traag door wordt?

door de game op een andere hardeschijf te installeren
en je computer eens in de maand een softwarematige schoonmaak beurt te geven
met Ccleaner ATFcleaner en Virus scanners en defragementaties

verder licht het ook aan welke hardware je hebt gekocht

Ik heb zojuist bericht gekregen dat het systeem op zijn vroegst pas volgende week dinsdag uitgeleverd gaat worden.

Ik heb het systeem vandaag thuis gekregen, ben meteen windows 7 gaan installeren maar ben hier bij vergeten de harde schijf op te splitsen (C voor Windows)
Heb windows op schijf o of 0 geinstalleerd heb daarna de pc uitgezet en wou hem daarna weer opstarten maar hij start windows nu niet meer en krijg op mijn monitor "geen signaal", ik wou hem toen opstarten in de bios (F8) maar dit gaat niet meer.
Wat moet of kan ik doen?

Hallo,

Fijn dat je systeem er is ! :thumb: Formateer de harde schijf eerst en verwijder daarna alles klik daarna op nieuw en daar kan je alles inzetten al wil je geen losse partities. Dus installeer Windows eventjes opnieuw ;)

Als ik de pc opstart dan krijg ik geen beeld maar de pc start wel op.
Ik heb de stekker van de monitor los gehaald toen deed hij het even en begon toen te storen daarna deed hij het weer niet.
Ik heb wel een adaptar moeten halen om tussen de stekker en het slot van de grafische kaart te zetten misschien is dat het probleem.
Is het normaal dat deze grafische kaart zoveel geluid maakt om te koelen?

heb je een onboard gpu? wellicht is de bios daar op overgeschakelt

Laatst bewerkt:
Wat is een onboard gpu, misschien kun je het zien in het systeem dat jij had smen gesteld, en hoe kan ik de bios terug zetten

Ik heb wel een adaptar moeten halen om tussen de stekker en het slot van de grafische kaart te zetten
wat voor een adapter?

de grafische kaart zal minder geluid maken zodra je de juiste drivers heb geinstalleerd

laat die onboard gpu maar zitten die heb je niet :P

Goedemorgen, weer verder met nijn probleem.

Mijn monitor krijgt geen signaal van mijn nieuwe systeem daarom kom ik niet verder.
Nou dacht ik als ik de harde schijf uit mijn nieuwe systeem haal en in mijn oude pc zet en dan windows probeer te installeren en misschien ook de driver van de grafische kaart en daarna de harde schijf weer terug zet in het nieuwe systeem zou dit werken?

Mod-edit

Graag een nieuwe vraag maken.Het probleem dat je je pc niet aan de gang krijgt heeft verder niets meer met advies voor de aanschaf te maken.;)

Okidoki...

Doe ik deze op slot.Mocht je nog iets willen toevoegen,bijv een onderdeel was defect o.i.d.,benader me dan maar op Frankwannet@helpmij.nl.
Zal ik de sleutel van het slotje weer even opzoeken.

De grafische kaart was stuk , ze hebben er een nieuwe in geplaats en nu werkt hij perfect, het gamen gaat super goed met dit systeem, heeft wat gekost maar ik ben er heel blij mee.
Graag wil ik iedereen hartelijk bedanken die mij geholpen heeft om een goed systeem samen te stellen en goede uitleg hier over heeft gegeven, ik had dit zelf niet gekund.

mvg Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan