Aankoop nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeffrey230

Banned
Lid geworden
8 nov 2011
hallo allemaal,

Ik heb zelf een computer samengesteld op alternate die ik zelf in elkaar ga zetten.

nu heb ik een vraag aan jullie, ik zoek nog een goede sata schijf /600 voor mijn computer over een tijdje wil ik die als 2de schijf gaan gebruiken naast mijn ssd. dus mijn vraag aan jullie is weten jullie een goed en goedkope schijf die ook nog een beetje snel is voor data verbruik?

tot nu toe is mijn systeem zo:

pc.PNG

Elk advies is welkom en alvast bedankt!

Tja, waar wil je de pc voor gebruiken is de eerste vraag die in me opkomt...
Deze pc zoals hij nu is zal nauwelijks wat kunnen zonder een goede videokaart, iets als een ATI HD6870/7770.
En ipv de 6100 kan je volgens de benchmarks beter een Phenom II kopen, hoewel Alternate als zes-core nu alleen de 1045 heeft is de 1090T of 1100 al een stukje sneller dan deze 6100.
(1045/1090T/1100 zijn allemaal AMD Phenom II cpu's, allemaal zes-cores.)

Verder is elke hardeschrijf met 7200 toeren per minuut (RPM) meestal prima, als je videobewerking doet kan je wat meer nodig hebben, bijvoorbeeld Raid etc.
Dus het doel is wel handig om te weten.

Tja, waar wil je de pc voor gebruiken is de eerste vraag die in me opkomt...
Deze pc zoals hij nu is zal nauwelijks wat kunnen zonder een goede videokaart, iets als een ATI HD6870/7770.
En ipv de 6100 kan je volgens de benchmarks beter een Phenom II kopen, hoewel Alternate als zes-core nu alleen de 1045 heeft is de 1090T of 1100 al een stukje sneller dan deze 6100.
(1045/1090T/1100 zijn allemaal AMD Phenom II cpu's, allemaal zes-cores.)

Verder is elke hardeschrijf met 7200 toeren per minuut (RPM) meestal prima, als je videobewerking doet kan je wat meer nodig hebben, bijvoorbeeld Raid etc.
Dus het doel is wel handig om te weten.

Sorry, was vergeten aan tegeven dat ik al een videokaart thuis heb leggen de gtx 550 ti.
ik wil vooral gamen met m'n computer.

kun je niet beter een Intel systeempje kopen de i5 2300 kost net 20 euro meer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan