Aankoop Pc onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hackerx72

Gebruiker
Lid geworden
13 jul 2007
Ik werk nu op een dell vostro 1700 laptop die nog redelijk goed werkt maar niet meer aan mijn eisen voldoet dus ben ik aan het overwegen om zelf een desktop computer in elkaar te steken. Voor dit te doen heb ik wel de onderdelen nodig maar als student heb ik een niet al te hoog budget. Zijn er enkele manieren om aan goedkope onderdelen te geraken? Ik woon namelijk in België.

wat is je budget? monitor inbegrepen? grootte monitor? doel?

moet er verder nog software bij?

en wat ga je er mee doen?
gamen internet email films?

Laatst bewerkt:
tot nu toe heb ik dit
klik
azerty levert ook producten naar belgië
dus dat moet geen probleem zijn
als je er tog nog windows 7 bij wilt moet je er ongv 100 euro bij op tellen
kosten zij nu 588 euro

tot nu toe heb ik dit
klik
azerty levert ook producten naar belgië
dus dat moet geen probleem zijn
als je er tog nog windows 7 bij wilt moet je er ongv 100 euro bij op tellen
kosten zij nu 588 euro

Wow heel erg bedankt, hiermee kan ik wel een hele tijd mee door. De prijs is verassend laag voor zulke prestaties. Hopelijk is die site wel betrouwbaar qua levering enzo. Heel erg bedankt!

azerty is een top site staat bekend voor zijn goede leveringen en service

De laatste weken zijn de meningen erg verdeeld over Azerty. Voornamelijk de service en de levertijd.

Zo heb ik zelf bijna 2 weken moeten wachten op mijn onderdelen terwijl alles volgens de site op voorraad was. Na veel mailen eindelijk een mailtje gehad en zijn mijn spullen verstuurd.

't Is dat ze goedkoop zijn anders had ik niet nog iets bij ze besteld. Ik heb nog extra geheugen voor mijn pc er later (3 dagen geleden) bij besteld. Dit was bijna 60 euro goedkoper dan bij een andere shop. Ook dit onderdeel was op voorraad maar is nog steeds niet verstuurd.

Op tweakers.net waar beoordelingen over diverse webshops zijn staat azerty ook tussen en de laatste tijd is het meer negatief dan positief.

De laatste weken zijn de meningen erg verdeeld over Azerty. Voornamelijk de service en de levertijd.

Zo heb ik zelf bijna 2 weken moeten wachten op mijn onderdelen terwijl alles volgens de site op voorraad was. Na veel mailen eindelijk een mailtje gehad en zijn mijn spullen verstuurd.

't Is dat ze goedkoop zijn anders had ik niet nog iets bij ze besteld. Ik heb nog extra geheugen voor mijn pc er later (3 dagen geleden) bij besteld. Dit was bijna 60 euro goedkoper dan bij een andere shop. Ook dit onderdeel was op voorraad maar is nog steeds niet verstuurd.

Op tweakers.net waar beoordelingen over diverse webshops zijn staat azerty ook tussen en de laatste tijd is het meer negatief dan positief.
Ik trek me eigenlijk niets aan van de levertijd, zolang mijn bestellingen effectief geleverd worden op het juiste adres. Bij dell had ik ooit voor dat deze laptop op een totaal ander adres werd afgeleverd door UPS en zonder onmiddellijke actie had ik dat ding waarschijnlijk nog niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan