Aankoop PDA

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze PDA is uitgerust met een ingebouwde Sirf Start III antenne

Dat is sowieso al goed. Onze TomTom heeft hetzelfde.

Verder geen ervaring met PDA's, dus voordat je hem aanschaft wacht je best nog even op reactie's van PDA kenners.

Het merk ken ik zelf niet (nooit van gehoord zelfs) maar de ingebouwde gps-antenne werkt normaal gesproken goed i.c.m. met b.v. Tomtom. Ik heb zelf een I-mate met ingebouwde gps ( ook een Sirf Star III antenne ) en dat werkt prima. Wel is het zo dat een ingebouwde antenne meestal wat meer moeite heeft om een fix te krijgen. Een losse of buitenantenne werkt dan sneller. Maar als er eenmaal een fix is gaat navigeren prima. Ligt er ook aan of je een warmtewerende voorruit hebt natuurlijk, dat houdt een boel signaal tegen.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties, eerlijk gezegt heb ik ook nooit van dit merk gehoord. Maar als de antenne ook gebruikt wordt in bekende merken... Voor de prijs moet ik het niet laten denk ik??

Het is een mooi prijsje voor een pda met al die mogelijkheden. Ik vraag me wel af wat de kwaliteit is van dit apparaat en hoe het met de garantie gesteld is.

Ik heb 1 review gevonden over deze pda, weliswaar in het frans :confused: , maar voor zo ver ik frans ken is het toch een positieve review. Voor de rest vind ik bitter weinig over dit merk (misschien nieuw???). Ik ga het er toch op wagen, ik zal iets laten wete over deze PDA als ik hem eenmaal heb. Dan weten we dat ook weer....voor andere potentiele kopers :rolleyes:

Succes met je aankoop. Ik ben benieuwd naar je ervaringen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan