aankoop racestuur. welke?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ikbenbertus

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2009
hallo

ik ben van plan een nieuw racestuur te kopen.
heb nu een van thrustmaster van €30,- en die doet het niet geweldig meer.
ik wil nu een iets duurdere kopen zodat ik er langer mee kan doen.
ik vind de logitech g27 wel een mooi ding.
weten jullie ook nog andere race sturen die ongeveer in dezelfde prijsklasse vallen als de g27?
of evengoed als de g27 maar goedkoper?

ik wil er spellen mee gaan spelen zoals:
f1 2012, dirt 2, test drive unlimited 2, euro truck simulator 2

groet

Bertus

Ik heb zelf al een aantal jaren de G25. Heb ook met de G27 geracet, maar vind de G25 net even wat krachtiger met de force feedback. Beide zijn aan te raden.

das leuk.
heb net bij een review gelezen dat de force feedback bij de g27 krachtiger is.
en het schijnt ook dat de versnellingspook beter werkt bij de g27.

Die versnellingspook werkt inderdaad beter bij de G27, dit omdat deze niet twee standen heeft als de G25. De G25 kun je de versnelling als "H" gebruiken en op enkel voor naar achter zetten. Hierdoor is de versnellingspook wat "slapper".

oke. ik zie net in een filmpje dat bij de g27 er bij veel force feedback er een raar knak geluid is. heb jij dat ook gemerkt?

Nee, maar heb er ook niet zo heel lang op geracet als met de G25.

PS graag je systeem gegevens uit je handtekening halen, deze kun je bij het profiel opgeven.

oke, iig bedankt

PS graag je systeem gegevens uit je handtekening halen, deze kun je bij het profiel opgeven.

dit heb ik omdat men bij een vraag van mij gelijk mijn systeem kan zien zodat ik dat niet apart in een topic hoef te melden.

Men kan bij alle vragen naar jou profiel komen, dus ook bij je systeem gegevens. Staat ook in onze voorwaarden vermeld.

gedaan :)

ik denk dat ik voor de g27 ga, omdat er speling tussen de tandwielen zit maakt hij bij force feedback wel een tik geluid maar niet storend.
verder zijn, als ik andere reviews mag geloven, de pedalen ook beter dan de g25 en de g27 maakt minder lawaai bij het sturen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan