Aankoop W8 via assistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Hallo allemaal,

Situatie is als volgt.

27 inch iMac met legale W7 geïnstalleerd via Bootcamp.
Nu wil ik upgraden naar W8 en lees dat dat kan via Bootcamp.
Als ik de Upgrade Assistent draai worden er ook geen problemen gevonden.
Nu kan ik via de assistent W8 aanschaffen en kiezen tussen de download en eventueel de DVD erbij maar krijg ik dan de volledige versie of is het een aangepaste upgrade versie !?

Ik moet via Bootcamp installeren dus als ik hem als download neem moet hij wel volledig zijn en gebrand kunnen worden. Krijg ik een .iso !?

Graag advies.....

T

Je kan Windows 8 gewoon aanschaffen via Assistent, je krijgt een licentie key die je dan kan gebruiken.

Ik raad je aan om Windows 8 te downloaden van het internet (.ISO), torrents bijvoorbeeld en deze dan te branden op een DVD. Vervolgens kan je dan dezelfde key gebruiken die je dan anders voor je upgrade zou gebruiken.

Even ter verduidelijking, als ik voor download kies en niet de DVD krijg ik dus alleen een key !!??

Je krijgt alleen de key en de upgrade. Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je er later van die upgrade ook een .iso bestand van maken zodat je het via een dvd kan gebruiken. Echter heb je dan alleen de upgrade op een dvd staan en niet een installatie dvd voor een schone installatie bijvoorbeeld.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan