Hendrikdegraaf
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 okt 2006
Hallo,
Ik ben al tijden op zoek naar een goede bescherming van mijn PC, maar ik heb nog niks gevonden dat echt bevalt, dus gebruik ik elk jaar en op elke computer (ik heb een laptop en een desktop) steeds iets anders. Ik heb tot nu toe al de volgende dingen geprobeerd:
- McAfee: Wel goed, maar de firewall zeurt wel erg vaak.
- Norton: te groot en vertraagd de computer.
- Panda: Vertraagde de computer enorm bij het opstarten, en de firewall herkende veel programma's niet.
- NOD32: Dit gebruik ik nu en ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn computer, maar ik maak me zorgen omdat ik alleen de windows (vista) firewall gebruik.
(verder gebruik ik al jaren 1-2 per week Hitman pro voor spyware)
Het is nu net 2008 en mijn abbonement loopt aan het einde van de maand af. Ik wil dus weer een nieuwe oplossing gaan proberen.... Ik ben op zoek naar een alles in één oplossing (of in ieder geval antivirus+firewall), zodat ik niet meer op de windows firewall ben aangewezen.
Tegenwoordig ben ik weer student, dus ik kan dingen via surfspot bestellen. Dit scheelt veel geld, maar het aanbod is ietwat beperk. In de rubriek Anti-Virus en Beveiliging > Suites komen alleen de volgende titels voor:
1. McAfee Internet Security; 3 licencies; €25; 40MB download
2. Steganos Internet Security; 1 licentie; €21; 50MB download
3. Norton Internet Security; 1 licentie; €23; 80MB download
en deze twee zonder firewall:
4. NOD32; 1 licentie; €11; 11MB download
5 Norman Virus Control; 1 licentie; €8; 22 MB download
Mijn eerste voorkeur gaat denk ik uit naar McAfee, vanwege de drie licenties en de complete bescherming.
Wat zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt,
Hendrik
Ik ben al tijden op zoek naar een goede bescherming van mijn PC, maar ik heb nog niks gevonden dat echt bevalt, dus gebruik ik elk jaar en op elke computer (ik heb een laptop en een desktop) steeds iets anders. Ik heb tot nu toe al de volgende dingen geprobeerd:
- McAfee: Wel goed, maar de firewall zeurt wel erg vaak.
- Norton: te groot en vertraagd de computer.
- Panda: Vertraagde de computer enorm bij het opstarten, en de firewall herkende veel programma's niet.
- NOD32: Dit gebruik ik nu en ik ben zeer tevreden over de prestaties van mijn computer, maar ik maak me zorgen omdat ik alleen de windows (vista) firewall gebruik.
(verder gebruik ik al jaren 1-2 per week Hitman pro voor spyware)
Het is nu net 2008 en mijn abbonement loopt aan het einde van de maand af. Ik wil dus weer een nieuwe oplossing gaan proberen.... Ik ben op zoek naar een alles in één oplossing (of in ieder geval antivirus+firewall), zodat ik niet meer op de windows firewall ben aangewezen.
Tegenwoordig ben ik weer student, dus ik kan dingen via surfspot bestellen. Dit scheelt veel geld, maar het aanbod is ietwat beperk. In de rubriek Anti-Virus en Beveiliging > Suites komen alleen de volgende titels voor:
1. McAfee Internet Security; 3 licencies; €25; 40MB download
2. Steganos Internet Security; 1 licentie; €21; 50MB download
3. Norton Internet Security; 1 licentie; €23; 80MB download
en deze twee zonder firewall:
4. NOD32; 1 licentie; €11; 11MB download
5 Norman Virus Control; 1 licentie; €8; 22 MB download
Mijn eerste voorkeur gaat denk ik uit naar McAfee, vanwege de drie licenties en de complete bescherming.
Wat zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt,
Hendrik