Aankoopadvies laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Janet7

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop:

Waar gebruik je de laptop voor?
- tekstverwerken
- televisie kijken
- films kijken/downloaden
- dagelijks mee naar school

Wat is je budget?
Ongeveer €500,-

Ik had al wat rondgekeken en zat te denken aan deze laptop (niet specifiek bij deze winkel), ik vroeg me af of deze laptop van een goed prijs-kwaliteitverhouding is en of jullie nog betere opties hebben.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
De laptop die u op het oog had ziet er goed uit voor de dagelijkse werkzaamheden.
Hij is snel, maar heeft niet een hele sterke video kaart (eigenlijk geen video kaart maar chipsets) en dat maakt de laptop niet geschikt voor de wat zwaarder games, maar u heeft dat niet aan gegeven dus dat zou geen probleem moeten zijn.

Maar al u graag video's/tv wilt gaan kijken is het misschien wel verstandig om een laptop met een HDMI uitgang te nemen voor als u dan toch een keer op een tv wilt kijken.

ik zelf zou dan toch eerst kijken naar dit soort laptops:
http://www.laptopshop.nl/product/161214/category-180889-hp-laptops/hp-pavilion-g6-1335ed.html

MVG, Skittle

Laatst bewerkt:
Hoi,

Welkom op Helpmij,

Qua merk is de Toshiba beter als de hp dus dan zou ik voor de Toshiba kiezen prima voor je doeleind maar misschien is dit ook een alternatief even beter qua videokaart maar wat minder qua processor maar nog steeds voldoende wat je er mee wil. En Asus is gewoon een prima merk:thumb:

Verdient een (losse) videokaart de voorkeur t.o.v. de intel graphics 3000 als het gaat om het kijken van films e.d., of haal ik daar dan geen voordeel uit?

Deze laptop kost evenveel en is vergelijkbaar, maar heeft wel een losse videokaart en HDMI aansluiting, mis ik iets of biedt deze meer waar voor het geld(afgezien van de accuduur)?

Hoi,

Klopt deze bied even meer als de eerste Toshiba dus lijkt mij inderdaad een goede optie voor je. Maar de Asus vind je niks uit mijn eerste bericht?

Qua merk is Asus volgens mij erg goed, maar deze laptop is volgens de gegevens een kilo zwaarder, heeft geen i5 processor en geen 500gb harde schijf, de Toshiba's bieden dan toch meer....

Laatst bewerkt:
Hoi,

Oke inderdaad gewicht is nogal wat:( dan is de Toshiba een goede oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan