Aankoopadvies printer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Wie heeft er verstand van printers en het gebruik van de printers vooral van het gemak en inktgebruik, kosten.
Ik wilde eigenlijk het liefst een printer kopen bij een leverancier bij ons in de buurt waar ik ook mijn laptop heb gekocht en die heeft er een paar in de aanbieding maar ik heb er geen benul van. Mijn scanner is eigenlijk nog wel goed, ook al is hij oud HP scanjet 4300c, maar tegenwoordig is het vaak 3in1.
Mijn printer is nu een Lexmark Z32 maar de cartridges zijn behoorlijk duur en ik heb regelmatig dat het papier vast blijft zitten. Ook heb je altijd een witte rand maar dat heb je misschien wel bij alle printers.

In hun folder staat bijv. de Epson SX 125 met 4 inktpatronen.
Dat lijkt me wel handig want dan kun je alleen de kleur vernieuwen die op is.
Ik heb eerlijk gezegd ook geen zin om veel geld uit te geven want ik print toch al zo weinig mogelijk ivm. het milieu.

ik loop hoog met canon,ook 4 patronen en inkt is niet duur als je alternatieve inkt neemt
print kwaliteit is behoorlijk
maar ja ieder heeft weer zijn eigen wensen he:o

Uit ervaring (bedrijfsmatig en prive) heb ik mijn eigen top 2:
1 gedeelde eerste plaats: Canon en Epson
2 HP (maar ligt aan type, de goedkopere - ook 3in1 - scoort HP aanzienlijk lager )
3 andere merken

Voor wat het waard is!

Mijn antwoord zou die van Bertus kunnen zijn. Goedkope conpatible inktcartridges verkrijgbaar met chip. Canon is een geweldige printer en print ook zonder rand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan