hoi zal ff vertellen wie ik ben, ben marcel woon in zeeland maar werk momenteel in irak sfir-4
en ja ik heb n serieus probleem.
het gaat om mijn laptop waar dus gevoelige info opsta en die ik dus niet kwijt wil.
als ik me laptop opstart krijg ik me gewone menuutjes te zien en start hij gewoon door, daarna moet ik mezelf aanmelden met mijn naam en wachtwoord.
nog steeds alles perfect
daarna start hij op je weet wel dat logo met lopende bvalkje zie je dan.
daarna zie ik een kader met daarin u word aangemeld en u pers instellingen worden geladen.
ook nog oke allemaal.
dan zie ik mijn buroblad achtergrond heel fftjes en dan gebeurd het...
ik word weer afgemeld.
en staat er het kadertje met mijn naam en wachtwoord in te voeren.
heb de rest van het forum al een beetje door gelezen en zie dat er meer mensen hetzelfde probleem al is hebben gehad.
en nee wat hun hebben geprobeerd heb ik ook gedaan maar niks werkt...
je zou zeggen dat je met de win xp startup cd verder moet komen...
maar die wilt hij op de een of andere manier niet lezen, je hoort m draaien en zijn gewoonlijke pc geluidjes maken, maar verder doet tie het niet..
dus mijn vraag is...suggesties iemAnd nog?
onze gebruikelijke pc mensen hebben hiero op de base ookal gekeken maar nope geen oplossing..
vandaar dat ik me went tot jullie...
mvg marcel uit irak
en ja ik heb n serieus probleem.
het gaat om mijn laptop waar dus gevoelige info opsta en die ik dus niet kwijt wil.
als ik me laptop opstart krijg ik me gewone menuutjes te zien en start hij gewoon door, daarna moet ik mezelf aanmelden met mijn naam en wachtwoord.
nog steeds alles perfect
daarna start hij op je weet wel dat logo met lopende bvalkje zie je dan.
daarna zie ik een kader met daarin u word aangemeld en u pers instellingen worden geladen.
ook nog oke allemaal.
dan zie ik mijn buroblad achtergrond heel fftjes en dan gebeurd het...
ik word weer afgemeld.
en staat er het kadertje met mijn naam en wachtwoord in te voeren.
heb de rest van het forum al een beetje door gelezen en zie dat er meer mensen hetzelfde probleem al is hebben gehad.
en nee wat hun hebben geprobeerd heb ik ook gedaan maar niks werkt...
je zou zeggen dat je met de win xp startup cd verder moet komen...
maar die wilt hij op de een of andere manier niet lezen, je hoort m draaien en zijn gewoonlijke pc geluidjes maken, maar verder doet tie het niet..
dus mijn vraag is...suggesties iemAnd nog?
onze gebruikelijke pc mensen hebben hiero op de base ookal gekeken maar nope geen oplossing..
vandaar dat ik me went tot jullie...
mvg marcel uit irak