Aanmeld/login Script

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoukeWeening

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
232
Goedemiddag,

Kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik ben bezig met een website waarin het volgende moet komen: een script waarbij men zich kan aanmelden. Degene die zich aanmeld met een mail krijgen om de inschrijving te bevestigen. De namen en aanmeldingen moeten opgeslagen worden in een MySQL database.

Kan iemand mij hierbij helpen? Of staat er ergens een voorbeeld op een site?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! ALVAST SUPER BEDANKT!!!
:):)
 
Oke , heb je hier ervaring mee? werkt het allemaal naar behoren? en kan ik er dan ook nog een mail beveiliging inbouwen? zodat mensen die zicht registreren een mail krijgen met een link om hun registratie te bevestigen?
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ga ervan uit dat het wel klopt. Je kan gewoon even googlen op "mailbevestiging na registratie php"(o.i.d.). Heb je helemaal geen ervaring met PHP? Anders zou ik eerst de basis aanleren(ben ik ook nog mee bezig;))...
 
Ik heb wel enige ervaring met PHP, maar ik zoek eigenlijk een script waar mensen ook ervaring mee/in hebben zodat die mij ook enigsinds op weg kunnen helpen... en dit soort scripts zijn er wel toch?? En mensen met ervaring?
 
Zoiets is niet heel erg moeilijk om zelf te maken.

Wat je nodig hebt is
- Een HTML-formulier
- Een database-model
- Een verwerkingsscript

De eerste twee moeten nog wel lukken toch?

Begrijp ik het nou goed dat je alleen een "opslaan"-functie wilt hebben?

Mensen vullen formulier in, data gaat naar de database en gebruiker krijgt een bevestigingsmail. That's it?
 
De eerste twee gaan ongetwijfeld wel lukken! ik moet alleen wel even weten hoe ik dat goed koppel! en ind. Moeten ze een mail krijgen met daarin een link om de aanmelding te bevestigen. Verder gebruik ik de database natuurlijk ook weer om wat dingen op te roepen maar dat is de volgende stap :D
 
Zoiets ?

http://zeghet.com/1/

Klik op nieuwsbrief.

(kijk niet naar de layout want ik heb dit even uit een bestaande website gehaald)
 
naja, zo simpel kan het inderdaad zijn maar ik zie niet wat dit ding doet... volgens mij namelijk heel weinig...
 
Op nieuwsbrief klikken, emailadres invullen en in je mail op de link klikken.

Dat is toch wat je zocht ?
 
Klopt dit is inderdaad wat ik zoek! maar dan moeten er wel meer velden bij die dan ingevuld worden op het moment dat men op de bevestigingslink klikt!
 
Je krijgt als je wilt het standaardscript, de rest mag je zelf doen. :p
 
Hey, ik ben er even mee bezig geweest maar ik snap het nog niet helemaal... Hoe zit de structuur in elkaar? Je hebt namelijk 5 PHP bestanden. Maar wat doe het bestand Nieuwsbrief.php? Heeft dit te maken met de knop nieuwsbrief? want waar dient deze voor?

Misschien dan je me een klein beetje op weg kunnen helpen?
 
de rest mag je zelf doen

Ik heb geprobeerd het script te verkopen, met de voorwaarde dat het script
zonder uitleg goedkoper zou zijn dan met uitleg/ondersteuning.
Typisch dat ik zodra ik het over geld had, nooit meer iets hoorde.

Nu heb ik het script gratis aan jou gegeven, maar dat is het dus ook, er zit geen enkele ondersteuning bij. :confused:

Ik ga er vanuit dat je zelf voldoende kennis hebt om de scripts te begrijpen, zoniet, dan is het misschien een beter iedee om je eerst eens in php te gaan verdiepen. :thumb:
 
Oke, heel begrijpelijk! Wat zou het me gaan kosten dan als je het systeem voor mijn compleet en werkend maakt? Het php gedeelte dan, vormgeving en en lay-out doe ik zelf...
 
Kun je via pb
aangeven wat er in moet komen ?
Het aantal velden met naam en waar het naar toe moet.

We praten toch puur over het contactgedeelte he ?
Tonen - invullen - versturen - controleren op fouten- doorsturen naar een pagina na goed verzonden.

Dat kan ik wel even voor je in elkaar zetten zonder kosten. :thumb:
 
Super dat je me wilt helpen! Maar ik ontdek net dat ik geen Prive berichten meer kan versturen... Kan ik je op een andere manier bereiken?:rolleyes:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan