Aanmeld/login Script

Status
Niet open voor verdere reacties.

BoukeWeening

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2007
Berichten
232
Goedemiddag,

Kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik ben bezig met een website waarin het volgende moet komen: een script waarbij men zich kan aanmelden. Degene die zich aanmeld met een mail krijgen om de inschrijving te bevestigen. De namen en aanmeldingen moeten opgeslagen worden in een MySQL database.

Kan iemand mij hierbij helpen? Of staat er ergens een voorbeeld op een site?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen! ALVAST SUPER BEDANKT!!!
:):)
 
Oke , heb je hier ervaring mee? werkt het allemaal naar behoren? en kan ik er dan ook nog een mail beveiliging inbouwen? zodat mensen die zicht registreren een mail krijgen met een link om hun registratie te bevestigen?
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik ga ervan uit dat het wel klopt. Je kan gewoon even googlen op "mailbevestiging na registratie php"(o.i.d.). Heb je helemaal geen ervaring met PHP? Anders zou ik eerst de basis aanleren(ben ik ook nog mee bezig;))...
 
Ik heb wel enige ervaring met PHP, maar ik zoek eigenlijk een script waar mensen ook ervaring mee/in hebben zodat die mij ook enigsinds op weg kunnen helpen... en dit soort scripts zijn er wel toch?? En mensen met ervaring?
 
Zoiets is niet heel erg moeilijk om zelf te maken.

Wat je nodig hebt is
- Een HTML-formulier
- Een database-model
- Een verwerkingsscript

De eerste twee moeten nog wel lukken toch?

Begrijp ik het nou goed dat je alleen een "opslaan"-functie wilt hebben?

Mensen vullen formulier in, data gaat naar de database en gebruiker krijgt een bevestigingsmail. That's it?
 
De eerste twee gaan ongetwijfeld wel lukken! ik moet alleen wel even weten hoe ik dat goed koppel! en ind. Moeten ze een mail krijgen met daarin een link om de aanmelding te bevestigen. Verder gebruik ik de database natuurlijk ook weer om wat dingen op te roepen maar dat is de volgende stap :D
 
Zoiets ?

http://zeghet.com/1/