Aanmeld probleem Windows XP

• Onderwerp starter Onderwerp starter fr3z
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fr3z

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2007
Hoi,

Als ik mijn computer opstart gaat alles nog gewoon goed alleen als ik mijn aanmeldvenster krijg is het nu zo'n klein schermpje.. Dan vul ik mijn naam en ww in en dan gaat hij naar m'n account maar dan zie ik alleen mijn bureaublad en meld hij gelijk weer af:confused:

Als ik hem opstart in veilige modus doet hij het wel gewoon..

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Mvg, Jazz

Oja het is XP Home SP 2 (los geinstallerd)

Heb je wel een orginele versie van windows? Klinkt namelijk als een validatie probleem... Je krijgt verder geen melding?

Ik heb dit al wel eens eerder gezien, maar toen kreeg ik een melding met: Uw profiel is beschadigd of iets in die richting. Je zou kunnen proberen om via de veilige modus als administrator aan te melden, nieuw accountje aanmaken, via administrator je bestanden enzo in de nieuwe map pleuren, en dan de oude account verwijderen.

Zo heb ik dat toen gedaan. En anders raad ik aan wat ik altijd aanraad:
:love: chdsk /p /r :love:

dit heb ik ook gehad, opgelost door xp opnieuw te installeren

@ Jepser: het 's wel een originele windows.. maar ik heb 'm een maand gelede geloof ik opnieuw geinstallerd:confused: en ik krijg verder geen foutmelding..

@ Kevtec: ik zal 't wel probere via F8 > administrator en dan nieuwe acc maken... maar wat bedoel je met "chdsk /p /r":p

@ Headshot: ja dat is ook zo maar dan is 't wel m'n laatste optie want ik heb t pas gedaan..

Bedankt!
Mvg, Jazz

Nou, als je de Windows XP cd erin doet, kun je bij dat blauwe scherm kiezen tussen Windows installeren of Windows repareren. Druk de R in om te repareren.

Dan krijg je n DOS console, waarin je je aan moet melden op een Windows versie. Als je er maar eentje op hebt staan is dit standaard 1. Dan moet je het administrator wachtwoord opgeven. Als je dit niet hebt, laat je het gewoon blanko.

Nu typ je in: chkdsk /P /R (grote of kleine letters weet ik niet of dat iets uitmaakt) en dan gaat hij een chkdsk doen, en de fouten repareren (/R). De /P voert een diagnostische check uit.

Als deze klaar is, start dan de PC op, en probeer nog een keer aan te melden.

oke, thanx ik zal 't vanavond wel ff proberen:confused:

en als 't niet lukt doe ik wel van die gebruikes:thumb:

Mvg,
Jazz // fr3z

ik heb het geprobeert door die accounts te verwijderen maar dat is niet gelukt :( :(

nu ga ik het nog eens proberen van chkdsk. ik had dat net ook al gedaan alleen toen zei hij van volumes zijn in order druk /p om te scannen, maar dat deed ik alleen toen zei hij van deze opdracht kan windows niet vnden ofzo.....

Jazz // fr3z

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan