Aanmeld probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marper2

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2007
Hallo Allemaal,

Ik heb sinds vandaag een ernstig probleem met mijn laptop. Als ik mijn laptop opstart blijft hij op het welkoms scherm hangen, heel soms gaat ie iets verder en blijft ie op mijn bureaublad achtergrond hangen (je ziet dan geen pictogrammen) Dit probleem vond zich opeens plaats zonder dat er veranderingen plaatsvonden.

Kan iemand mij hiermee helpen??

Probeer eens veilige modus, en laat dan een goede virus spyware scanner lopen.
Problemen onstaan nooit spontaan, er gaat altijd wel iets aan vooraf.

ok ik wil dat dus proberen,
maar ik zie met het opstarten nergens veilige modus staan.

Hoe kun je veilige modus inschakelen?

Als je bios geladen wordt, Meestal zie je een beeldvullend logo of je ziet wat cijfers voorbij vliegen. Druk je op F8, je krijgt dan een menu te zien waaruit je veilige modus kunt kiezen.

Ik ben bang dat mijn safeboot uit staat.

Kan ik dit niet via CMD aanzetten?

Ik krijg wel een menu te zien, met andere knoppen (F12 en F10) deze gaan naar de instellingen van de BIOS.

Maar F8 werkt gewoon niet bij mij.

Gebruik een van die toetsen. Met een ervan krijg je waarschijnlijk het bootmenu te zien.
b.v.
hd
cdrom
enz

Als dat zo is, selecteer je hd en meteen op F8 drukken. Elke pc heeft de F8 als standaard voor het veilige modus menu.

Ok thx! ik heb het gevonden! ik ga nu even verder kijken.. voor nu alvast super bedankt!

Even nog vraagje, hoe krijg ik nou die veilige modus weer uit?, want dat lukt niet.

jep telkens als ik hem opnieuw start. dan gaat tie automatisch naar veilige modus

Rare computer heb je. Zoals je in de veilige modus bent gekomen, moet je nu maar proberen om weer in dat menu te komen en dan kiezen voor normaal opstarten.

Het rare is ook dat als ik iets in MSCONFIG wil veranderen dan geeft tie aan:

Er is een Toegang geweigerd-fout opgetreden bij de poging om de
service te veranderen. U dient mogelijk u aan te melden met een
systeembeheerdersaccount als de u opgegeven veranderingen wilt
doorvoeren.

Terwijl ik wel met mijn beheersaccount ingelogd bent :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan