aanmeld systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Semafoor

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2007
hallo iedereen,

Ik wil graag dat een paar mensen mijn programma testen.. Maar ik zit wel in tijd nood. Het is voor mijn school en wil jullie alleen het programma sturen. (geen source, omdat het mijn eindproject is) Maar vooraf wil ik iets vragen.. Als het programma een tijd aan het draaien (Zeg een uur) dan komt er zeker 10.000 kb aan geheugengebruik aan toe in taskmanager.. Hoe kan dat komen?? en kan je dat een gehegelek noemen??

Over het testen van mijn programma.. Als iemand het kan testen zou ik het graag vandaag naar je versturen en dat ik het donderdag ochtend het test rapport heb.. (uiteraard in mijn verslag gepropt (met bron vermelding!!) Moet het namelijk donderdagmiddag opleveren en dan moeten de meeste fouten er uitgehaald zijn.
Ik kan het programma ook maar aan een paar mensen sturen om het een beetje rendabel te houden..

Kan dit alles of hoor ik dit alles hier niet te vragen en moet ik ergens anders zijn voor deze vraag...
Wanneer dit het geval is moet je deze vraag alsniet gesteld beschouwen.

met vriendelijke groet,

Stefan

Laatst bewerkt:
Hoi:),

Ik wil m best testen.
10 mb, who cares:P, geen probleem
meer tegenwoordig. Ik zie wel, succes nog!

Stuur me even een mailtje dan kan ik je de locatie van de setup sturen.

Stefan

BTW het is alleen een balie module en je moet bij bedrijfsnaam geen andere naam invullen dan aangegeven in het mailtje

EDIT Sorry de setup van mijn hd af vergeten te halen.. Kanje dus niet de setup sturen.. HD Licht in mijn kluis.. De haast is er dus af..
Laat maar.. Tenzij je het echt dolgraag wil testen dan zal ik je het morgen even sturen..
Heb het lek trouwens gevonden..

Laatst bewerkt:
Ik heb besloten om het gewoon vrij te geven. Morgen kan je hier de setups downloaden,
Ik heb op een andere usb stick nog een "oude versie" van mijn programma gevonden.. (eergister) De bug is er dus niet uit. http://carnaval.bosuilendorp.googlepages.com/test.zip

je moet echter wel een paar dingen aanmaken voordat je het programma start..

Een .gbr bestand (text)

(WITREGEL)
(NAAM)
(ACHTERNAAM)
(STRAAT + NR)
(POSTCODE)
(PLAATS)
(GEBOORTEDATUM)
(GEBOORTEPLAATS)

Deze worden weer gegeven in het programma.

Dit is dus de balie module (dacht ik)
Bij de bedrijfsnaam voer je All Office van den Corput in. anders blijf je de error in het begin krijgen.

Ik hoop dat het allemaal lukt.. Zo niet meld het even..\

Stefan

Srr voor dbbl post

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan