aanmeld wachtwoord verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

spike67

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2004
Berichten
61
Met windows xp kon ik altijd via veilige modus en dan inloggen als administrator het wachtwoord verwijderen, hoe kan ik dat doen met windows 7?
Dit heb ik soms nodig om in te kunnen loggen in pc`s van klanten.
alvast bedankt
 
Serieus ?
Bij je klanten de admin zonder wachtwoord instellen ?
Veilige modus om wachtwoorden te wijzigen ?
Ik zou de handleiding eens gaan lezen, je hebt blijkbaar geen idee waar je mee bezig bent en hoe gevaarlijk dit kan zijn ...
 
inlog wachtwoord

hallo Aphysemi0n

om in te kunnen loggen moet ik soms het wachtwoord verwijderen om in de pc te komen.
Als de klanten een week weg zijn en ik kan ze niet bereiken dan wil ik wel graag doorwerken. dus dan verwijder ik het wachtwoord. in xp doe je dat dmv inloggen in veilige modus dan inloggen als administrator dan naar configuratiescherm, gebruikers en dan wachwoord verwijderen. Ik weet dus heel goed waar ik me bezig ben!
 
Als je met het opstarten bij XP in het loginscherm staat, druk je 2X op CTRL+ALT+DEL en switched je loginscherm naar de klassieke versie, daar kun je elke willekeurige gebruiker met wachtwoord intikken om in te loggen, via veilige modus is onzin.
Het is me nu onduidelijk of je het wachtwoord van de gebruiker verwijderd (let op: iets met de wet van privacy) of het wachtwoord van de Administrator (dat moet je nooit doen!) ..
In Windows 7 staat het Admin account standaard uit die kun je activeren via de commandline: net user Administrator /active:yes - daarna opnieuw opstarten/afmelden en je ziet dan het Admin account op je loginscherm.
Ik zou het wachtwoord niet verwijderen, maar een ander wachtwoord instellen, zonder wachtwoord kan iedereen op het account wat ook weer in strijd is met privacy, maar dat moet je helemaal zelf weten :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan