aanmelden adsl

Status
Niet open voor verdere reacties.

patrickt

Meubilair
Lid geworden
25 mrt 2001
Ik heb op een pc adsl geïnstalleerd.
Nu moet ik elke keer nadat de pc opnieuw is opgestart, en verbinding wil maken, opnieuw mijn gebruikersnaam en wachtwoord ingeven.
Welke instelling moet ik veranderen, zodat de pc zichzelf aanmeld terwijl ie opstart?
ADSL van XS4all, en werk met windows XP pro.

Greetz Patrick

je kunt in het inbel scherm toch een vinkje zetten bij onthoud wachtwoord en gebruikersnaam ??

Vink dan ook automatisch verbinding maken aan. Dan verbind hij zodra er een programma is dat een verbinding wil hebben. Wil je echt dat er altijd verbinding wordt gemaakt dan moet je een snelkoppeling naar je verbinding in opstarten plaatsen.

Ik hoef nooit iets in te geven :D

Als ik op het knopje van mijn modem druk dan belt hij automatisch in.

Bij de internet opties staat wel aangevinkt nooit een verbinding kiezen. :thumb:

Zet hem eens op Altijd mijn standaardverbinding kiezen (wel de goede verbinding als standaard instellen natuurlijk).

Vraagje aan wim,

Heb jij ook adsl ,

groetjes speedtouch

Ik denk n.m.l dat het voor iedere provider anders is,of het verschil zit hem in ethernet of usb.

Zelf zit ik bij HCC en ik zit er met 3 comp. op en op geen van de comp. hoef ik die optie die je aandraag niet aan te vinken omdat bij het tabblad van de internet opties het vakje onder inbelverbinding helemaal leeg is , hier staat niets.

Alle 3 draaien op xp, met ethernetkaart.

Laatst kwam er een kennis met een alcatel usb modem wat niet werkte bij hem , toen heb ik deze bij mij geinstalleerd en kreeg toen wel de inbel verbinding in het vakje en ook een snelkoppeling naar mijn bureaublad.

En toen moest ik hem wel laten inbellen via de snelkoppeling.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan