aanmelden bij zoekmachines

Status
Niet open voor verdere reacties.

pepepepe

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2008
Ik heb een website voor de sportvereniging gemaakt en nu wil ik graag dat hij gevonden wordt. Ik heb ham al bij een paar sites gemeld, maar ik vind hem nog steeds niet. Vroeger, toen ik nog werkte is me weleens om een lijst met zoekwoorden gevraagd om de site van het bedrijf waar ik toen werkte te kunnen vinden. Nu begrijp ik dat de zoekmachine zelf woorden genereerd. Kan iemand me vertellen hoe dat precies gaat?

Je kan hier een uitleg vinden over zoekmachines, en hoe je je site erop aanpast: handleidinghtml

Het opgeven van sleutelwoorden heeft niet veel zin meer, omdat de grootste zoekmachines (zoals Google) ze negeren. Het is goed om belangrijkste termen, zoals de naam van je sportvereniging, in de paginatitel te zetten, en in de tekst op de homepage. Als je de site hebt aangemeld bij Google wordt de inhoud automatisch opgenomen. Het kan lang - weken! - duren voordat je te vinden bent in de zoekresultaten van Google.

Je kan hier een uitleg vinden over zoekmachines, en hoe je je site erop aanpast: handleidinghtml

Het opgeven van sleutelwoorden heeft niet veel zin meer, omdat de grootste zoekmachines (zoals Google) ze negeren. Het is goed om belangrijkste termen, zoals de naam van je sportvereniging, in de paginatitel te zetten, en in de tekst op de homepage. Als je de site hebt aangemeld bij Google wordt de inhoud automatisch opgenomen. Het kan lang - weken! - duren voordat je te vinden bent in de zoekresultaten van Google.

Wat je schrijft is zeker waar, ook moet je ervoor zorgen dat je link als verwijzing naar je website niet dood is.
Grote zoek machines hebben een FAQ waar je de meest belangrijke zaken wel in terugvinden kunt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan