Aanmelden GMail

Status
Niet open voor verdere reacties.

noliko

Gebruiker
Lid geworden
15 jul 2012
Berichten
194
Telkens verschijnt er een pop-up venster dat ik mij moet aanmelden als ik mijn emails wil controleren . Als ik dan op OK klik verschijnt het pop-up venster telkens terug .
 
Bij mij een paar keer gebeurd in outlook. Gmail beschouwd dat vaak na een update of zo als een niet vertrouwde website. Bij opties in Google aangeven dat niet vertrouwde websites niet worden geblokkeerd. Ik heb de verouderde outlook 10. Ik weet niet of het ook geldt voor de nieuwe Outlook 365.
 
Je mist het punt in mijn reactie :cool:
 
De vraag ging over Gmail.... Ik heb alleen aangegeven hoe zijn probleem op te lossen. De beveiliging een stapje terug schroeven...

Overigens werken we op ons bedrijf nog met Office 97. Dat werkt gewoon. Ik heb thuis Windows 10 professional op de desktop en home op de laptop. Op mijn laptop Microsoft 365 en op de desktop (nog) Office 10. Het besturingsysteem staat er los van volgens mij, maar ik kan mij vergissen...
 
Dat staat er inderdaad los van.
Ik had verwacht dat je Outlook 2010 zou bedoelen.
Office 97 is inderdaad wel erg oud.
Maar goed, als het voldoet, waarom zou je dan updaten :)
 
GMail servers hersteld

De werking van de GMail servers is zonet door Google hersteld .. all clear !
 
Het schijnt opgelost te zijn . Geen pop- up venster meer te zien .
 
Dan heb ik ook weer wat geleerd.... Niet meteen die ingebouwde beveiliging terugschroeven maar eerst een tijdje afwachten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan