aanmelden Live ID Windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hanna Noort

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2008
Als ik in de "verkenner" naar mijn Documenten ga, en ik klik op de submap Hanna, dan krijg ik iedere keer een hinderlijk scherm van Windows Live ID, dat ik mij moet aanmelden.
Doe ik dat niet, dan komt dat scherm steeds terug als ik in die submap wil kijken.M.a.w. ik kan niet met die submap werken.
Hoe kan ik dat voorkomen?
M.Vr.gr.

Hoi Hanna,

gelukt met je account zo te zien.:)

Die map is dat een map die ergens naar to gelinkt is? Een online netwerkshare?

[edit]Heb je soms die map beveiligd zodat andere daar niet zonder wachtwoord in mogen?[/edit]

Laatst bewerkt:
Hoi Hanna,

gelukt met je account zo te zien.:)

Die map is dat een map die ergens naar to gelinkt is? Een online netwerkshare?

[edit]Heb je soms die map beveiligd zodat andere daar niet zonder wachtwoord in mogen?[/edit]

Hallo Crash,

Weet niet of ik het wel goed doe zo het is pas de eerste keer dat ik een vraag stel.

Zoals je ziet is het met die account gelukt.
Ik heb een netwerkje. Home-comp. + laptop die verbinding met elkaar hebben.
Maar op mijn laptop heb ik er geen last van.
Nee hoor, die map is niet beveiligd.
Mijn Home-comp. Windows XP
Laptop Vista (eenvoudigste).

Kun je een screenshot maken van het inlog venster dat je krijgt?

Weet niet hoe ik dat moet doen. Ik ben een computerleek. Zou je dat kunnen uitleggen?
Al vast bedankt
Hanna

Dat is prima gelukt, maar nu moet het nog naar jou toe. Ik heb geprobeerd via e-mail maardat lukt niet want ik weet geen adres. Je ziet ik ben niet zo handig op de computer.
Nog even graag hoe ik vanuit paint verder moet.
Mt.Vr.Gr.
Hanna

Als het goed is weet je wel mijn adres. De afzender van dat mailtje over je account, die je verwees naar de hoofdmoderator.:)

opslaan in gif op je buroblad.
dan ga je naar deze site > www.imageshack,com en druk je op bladeren..
dan kies je volgens mij de 3e link en die plak je in een berichtje hier op helpmij.

edit...
verder via email met crash is ook goed..

Dank voor je hulp. Dit is voor mij een beetje té geleerd.
Wel aardig dat je mij wilde helpen.
Misschien dat Crash hier nog op terugkomt.
Met vriendelijke groet
Hanna

Als het goed is weet je wel mijn adres. De afzender van dat mailtje over je account, die je verwees naar de hoofdmoderator.:)

Als het goed is heeft de Moderator nu van mijn een mail ontvangen met de printscreen van aanmelden Live ID.Ik sta nu in de startblokken om te vertrekken. In de loop van de middag ben ik er weer.
M.Vr.Gr. Hanna

Ik heb niks in m'n mailbox gezien. ik hoop niet dat je het naar de hoofdmoderator gestuurd hebt. Stuur het even naar crash@helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Ontvangen.

Ik heb de grote wat aangepast, zodat het hier in je topic past. Een tip als je een screenshot opslaat, doe dit dan als JPEG(jpg). Op die manier wordt het bestand veel minder groot. Nu was het 4MB als Bitmap (bmp).

Ik heb de screenshot toegevoegd.
attachment.php

Ik moet zeggen, dat ik dit nog niet heb meegemaakt.

Bijlagen

• Aanmelden.jpg
    Aanmelden.jpg
    38,9 KB · Weergaven: 97
Hallo Crash,

Dat heb je met die ongeletterde op de computer. Geen idee dat het een te groot bestand was. Zal m'n best doen om er achter te komen hoe ik in het vervolg zo'n bestand kan verkleinen.
Jammer dat je geen oplossing weet. Het is vervelend omdat iedere keer weer dat scherm te voorschijn springt.
Ik zal nog even kijken wat ik kan doen met het antwoord van Maaike.
Als dat niet lukt hou ik het maar voor gezien.
Dank voor je welwillende pogingen.Ook voor Maaike natuurlijk.
Met vriendelijke groet
Hanna

Hoi Hanna,

Als je inlogt met je Windows Live ID kom je dan wel verder?

Hallo Crash?Lex,

Hoe bedoel je? Ik heb niet op dat scherm ingelogd omdat ik niet weet wat de consequenties zijn. Dat heb ik dan wel geleerd om niet zo maar ergens op in te gaan als je er niet om vraagt.Ik ken dat Live ID niet, waarom dwingen ze mij om me aan te melden?
Ik zou het kunnen doen en maar zien wat er van komt.
Groetjes
Hanna

De adressen die je stuurt ga ik komende feestdagen is bekijken.
Ik heb inderdaad het stille vermoede dat mij e.o.a. abonnement wordt aangesmeerd waar ik geen behoefte aan heb.
Het belangrijkste is,HOE KRIJG IK DAT WEG!!
Ik ben nieuwsgierig of iemand daar een antwoord op heeft.
Groeten en plezierige feestdagen. Hanna Noort

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan