Aanmelden lukt niet meer, ik ben mn geheime vraag en wachtwoord vergeten!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MeMe

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2004
Berichten
31
Owhh, ik ben echt bang dat ik gehackt ben!
De computer meldt zich altijd automatisch aan op msn, en dat deed-ie vanochtend nog.... maar nu lukt het aanmelden niet meer. Big problem, want ik weet de geheime vraag (wat is je de naam van je lievelingshuisdier ofzoiets) niet meer, en mn wachtwoord zou ik moeten weten, maar geen enkel wachtwoord dat ik ooit opgegeven hebt doet t. Ik weet alleen mn e-mail adres nog.

Heb alles al geprobeerd, dus jullie zijn mn laatste redmiddel!!
:eek:
 
Het wordt wel erg lastig als je je eigen geheime vraag niet kunt beantwoorden. Ben je wel zo ver gekomen na 3 keer verkeerd inloggen?

Je zou eens kunnen proberen om terug te gaan met systeemherstel. (als je XP hebt tenminste)
Baat het niet, schaadt het niet.
 
Kun je wel inloggen op Hotmail dan?

Mail anders MS nederland/hotmail nederland en leg de situatie uit.
 
Systeemherstel? Sorry, k ben een kluns met computers en ik zou niet weten hoe ik bij die opgeslagen gegevens zou moeten komen... hoe moet dat?

Nee, inloggen op hotmail kan ook niet. En waar moet ik dan toemailen? Op de site van msn/hotmail Nederland vind ik nergens een email adres naar een helpdesk.:rolleyes:
 
heb je XP?

zo ja, ga je via
start>buroaccesoires>systeemwekset en kies daar systeemherstel.
kijk daar of je je systeem kunt herstellen naar een datum voor het probleem begon
 
Geplaatst door Franz
heb je XP?

zo ja, ga je via
start>buroaccesoires>systeemwekset en kies daar systeemherstel.
kijk daar of je je systeem kunt herstellen naar een datum voor het probleem begon

Heb ik al gedaan, maar heeft geen zin. Je krijgt dan een overzicht van geinstalleerde programma's van de afgelopen dagen en aangezien vrijdag de laatste keer was en vanochtend msn het nog prima deed...
 
Het is de bedoeling dat je terug gaat naar de datum dat je systeem nog goed was. In jouw geval zou ik dus naar gisteren of eergisteren gaan. Het is te proberen en je kunt altijd weer terug naar vandaag.
 
Geplaatst door Elisa
Het is de bedoeling dat je terug gaat naar de datum dat je systeem nog goed was.

Weet ik, maar hij was vanochtend nog goed. Ik weet zeker dat als ik de laatste "update" van vrijdag verander, er niks gebeurd, en problemen krijg met mn ouders die dat programma geinstalleerd hebben. :p

Maar goed, ik zal nog eens kijken.
 
Tussen de goede Messenger van vanmorgen en nu kun je wel een virus of trojan binnengehaald hebben met diezelfde Messenger.
Wil je hiermee zeggen dat Messenger er pas sinds gisteren opstaat? problemen krijg met mn ouders die dat programma geinstalleerd hebben
 
Geplaatst door Elisa
Tussen de goede Messenger van vanmorgen en nu kun je wel een virus of trojan binnengehaald hebben met diezelfde Messenger.
Wil je hiermee zeggen dat Messenger er pas sinds gisteren opstaat? problemen krijg met mn ouders die dat programma geinstalleerd hebben

Nee, das een heel ander programma voor t werk of iets.
MSN Messenger staat er al zeker een paar maanden op en tot nu toe deed-ie het prima...
 
Je kunt heel goed zien wat er allemaal gewijzigd is op een dag. Dat zijn n.l. ook de dingen die teruggedraaid worden. Daar moet je dus op letten.
Als er vandaag een nieuw programma geinstalleerd is dan gaan die gegevens weer uit het register, je kunt het dus na systeemherstel nog wel zien staan in je programma map maar het doet geen bal meer omdat de verwijzing in het register teruggedraaid is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan