aanmelden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

eendje

Gebruiker
Lid geworden
24 feb 2004
Berichten
21
Beste mensen,
Ik heb het volgende msn probleem. Bijgevoegd zien jullie printscreen van de foutmelding. Maar wanneer ik op service druk, geeft ie aan dat de systemen stabiel zijn en draaien. Ook doet ie bepaalde webpagina's niet, vb rabobank internetbankieren. Snapt iemand hier iets van? Moet ik de computer opnieuw formatteren, en zo ja hoe moet dat dan? Ik heb win 98. Bovendien heeft mn nortonvirusscanner niks gevonden. Help pleaze...
 

Bijlagen

  • printscreen foutmeldin.jpg
    printscreen foutmeldin.jpg
    16,3 KB · Weergaven: 73
Dat heeft iedereen wel eens. Dan beweert die site dat alles goed draait maar kom je er toch niet op. Later nog eens proberen dus.
 
Bedankt voor je reactie, maar dat snap ik. Bij mij duurt dit nu al zo ongeveer 2 maanden. Dat is toch niet normaal meer?
 
Nee, maar dat had je er ook niet bij geschreven.

Wat voor internetverbinding heb je? Heb je thuis een eigen netwerkje? Maak je gebruikt van een router en/of firewall?
 
Nee oke dat is waar. Ik heb wel een firewall, maar die heb ik uitgeschakeld. Het was Zonealarm. Verder heb ik geen netwerk thuis. Het rare is ook dat sommige pagina's doorlinken niet lukt. bij @home bv naar acountbeheer en dan websites. Lukt ook niet. Heb je enig idee wat dit kan zijn? Bedankt alvast...
 
zone alarm :S ik heb het oo gehad maar zelfs toen hij uit stond deed hij het nog niet ik had zone alarm eraf gegooit en hij deed het weer.
 
Had je ook hetzelfde probleem dan? Want ik heb zonealarm er inmiddels afgegooit, maar nog steeds doet ie het niet. Ik denk dat formatteren de enige optie is, maar weet niet hoe dit moet. Wat denk jij?
 
Hier had je deze vraag al eerder gestelt;
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=153472

Ik zal mijn antwoord wat ik daar heb gegeven, maar hier neerzetten.
Gezien hier al meer gereageert is.
Geplaatst door crash
attachment.php

Bron je bijlage.:)

Dit krijg ik ook wel eens en kan dan later wel inloggen.
Je kan proberen MSN te verwijderen en opnieuw te installeren.

Laat de pc op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.
Gebruik in de bovenstaande link de knop "Reageer op bericht".

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.
 
Uit de andere topic;
Geplaatst door eendje
Hoi,

Bedankt voor je antwoord. Maar msn verwijderen en opnieuw installeren is niet gelukt. Bij dat andere ben ik nog mee bezig. Je hoort het wel. Hierbij is een printscreen. Zou je me kunnen uitleggen van het allemaal betekent?

Bedankt!
De bijlage;
attachment.php


Als Ad-aware klaar is, klik je op "next".
Je krijgt dan een lijst met de gevonden dingen te zien.
Klik met rechts daarop en kies voor "sellect all objects", zodat er overal een vinkje voor staat.
Daarna weer op next en toestemming geven dat het verwijdert mag worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan