aanmelden lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

luuk2512

Verenigingslid
Lid geworden
16 jan 2001
Hoi,
Ik heb hier een packard bell staan met het volgende probleem.
Ik zet de pc aan, en dan start hij gewoon op.
Echter verder dan het welkom scherm komt hij niet.
Ik klik op de gebruikersnaam en dan komt er alleen in beeld u wordt afgemeld.
En dit houdt hij dan vol tot sintjuttemis.
De pc is virus en spyware vrij, alles er al een keer of 3 opnieuw opgezet en dan gaat het 1 of 2 dagen goed, daarna is het weer mis.
Ook in de veilige modus kom ik niet verder, dan krijg ik hetzelfde als hierboven beschreven.
Wie weet raad??????

Hoe heb je hem opnieuw geinstalleerd met een recovery cd of orginele windows cd?

2 keer geinstalleerd
1e keer met cd windows
en een keer met recovery
beide met zlefde resultaat

Het beste is schone installatie met orginele xpcdrom.
Er zit namelijk een verborgen partitie waarmee P.B. via de recovery cd alles terug zet.
Ik zou alle partities verwijderen en nieuwe aanmaken probeer ook die verborgen partitie te verwijderen waar de image opstaat deze kan de problemen geven.( dan kun je de recovercd's niet meer gebruiken want dan is je image weg, maar dit is beter voor een goed stabiel systeem.
Dan alles met orginele winxpcd installeren.
Zorg wel van te voren dat je alle goede drivers hebt.

Als het aanmelden met ctrl alt del wel lukt, ga dan naar
Start > uitvoeren > control userpasswords2 > ok, en haal op het tabblad geavanceerd het vinkje weg bij beveiligde aanmelding.

ctrl alt del werkt niet
en ja het enige wat ik nog kan bedenken is alle partities verwijderen, dus ook die verborgen partitie.
of kan ik eerst met partition magic alleen die verwijderen en kijken wat hij dan doet?????

Gewoon op de oude manier alles verwijderen probeer eerst fdisk en als je ntfs hebt geformateerd nondos partitie's verwijderen zie bijlage.
Download even een win98 opstartdisk HIER.

Bijlagen

Ben ik toch nog even, ik bedoel dus eerst ctrl alt del en daarna de gebruiker aanmelden.

ff voor de zekerheid. :)

PHP:
Ben ik toch nog even, ik bedoel dus eerst ctrl alt del en daarna de gebruiker aanmelden.

Zal niet werken maar kun je even proberen voor de zekerheid, ben bang dat het een nieuwe installatie wordt want die verborgen partitie met image geeft vaak problemen.

Geplaatst door SJJ
PHP:

Zal niet werken maar kun je even proberen voor de zekerheid, ben bang dat het een nieuwe installatie wordt want die verborgen partitie met image geeft vaak problemen.

Mocht het lukken, is het wel wat minder werk :)

:thumb: Ja je hebt gelijk altijd proberen waard

:D

Hoi,
De pc is naar de computerboer gegaan.
Ik had alles er opnieuw opgezet en het systym draaide perfect.
Wel 50 keer achter elkaar opgestart zonder problemen.
Toen de pc een paar uur uit laten staan, en toen ik hem weer aanzette was het mis. Kreeg een melding dat hij een bepaald bestand niet kon vinden.
Dat bestandje van mijn eigen pc op een floppy gezet en op die pc naar C: gekopieerd.
Schertste mijn verbazing dat dat niet wou.
Dus een opstartdisk erin, en achter de prompt van directory veranderen (van A: naar C: )
Blijkt C: helemaal niet meer te bestaan!!!!!!!!
Mijn vermoeden is dat de hdd niet helemaal ok is.
Dit omdat hij steeds andere meldingen gaf.
ps. Als hij terug is gekomen van de pcboer hoor ik van de mensen van wie de pc is wat er nu mis was.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan