Aanmelden lukt niet...

Status
Niet open voor verdere reacties.

ArkantoS

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2005
Berichten
21
Hey allemaal,

Ik zit al een tijdje met een groot probleem met msn...

Als ik msn (7.5, die nieuwste dus) opstart en wanneer ik m'n emailadres ingeef, duurt het meer dan 10 seconden voor één letter vooraleer ie verschijnt. Dus het intypen van m'n adres gaat al zeer traag.

Als het dan toch uiteindelijk gelukt is, en ik klik op Aanmelden, dan krijg ik het bericht: "Het aanmelden bij messenger is mislukt, omdat de service tijdelijk niet beschikbaar is. Probeer het later opnieuw" (terwijl msn 7.5 overal elders wél draait en op deze pc ook windows messenger draait)

Iemand suggesties hoe dit opgelost kan worden?

Kheb al enkele keren msn opnieuw geïnstalleerd en vorige versies geînstalleerd, maar niks hielp tot nu toe :(

Alvast bedankt!

Groeten,
ArkantoS
 
Controleer even of een eventueele firewall, MSN Messenger niet blokkeert.

Vertel ook even iets meer over de beveiliging van je computer en vertel even welke Windows je hebt.

Succes:)
 
ik veronderstel wel dat er een firewall is (die op mijn pc zelf is wel uitgeschakeld - Windows Firewall) (ik zit nu op een draadloos netwerk, maar als ik m'n computer gewoon aansluit is het ook hetzelfde)

van antivirus en spyware staat er nu Norton Antivirus op (stond er standaard op) en kheb juist Hitman Pro ook es geïnstalleerd

ik werk onder Windows XP
 
Werkte MSN Messenger wel goed voordat je HitmanPro installeerde?

Hoeveel MB Ram-geheugen heb je?

Vanaf welke locatie heb je MSN Messenger gedownload?
 
ik heb Hitman Pro zopas geïnstalleerd omdat iemand me vertelde dat dit kon helpen

op m'n computer heb ik hier 512 MB Ram (processor: amd sempron 3000+) en kheb msn gedownload vanaf de site van microsoft zelf
 
kzal het uitproberen! hartelijk dank alvast :)

(nu kan ik met m'n laptop niet op het internet, maar morgen zal ik het meteen proberen :D )


edit: het is gelukt :D enorm bedankt hé ::thumb: :thumb: :cool:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan