Aanmelden met SD-card

Status
Niet open voor verdere reacties.

quivver

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2004
Berichten
84
Is het mogelijk met een SD-kaartje aan te melden in windows XP home/pro? En indien ja, hoe doe ik dit dan?

Bedankt!:)
 
Als je hem in je cardreader doet moet hij hem meteen herkennen, anders de software van de Cardreader opnieuw installeren.
 
dat is niet de vraag...
hij wil weten als je windows opstart niet zo een blauwscherm krijgt maar dat hij aleen kan inloggen als hij zijn sd kaart in de pc doet..
 
Jup, goed opgemerkt Snakeman. Zoals een sleutel in je huis, zo zijn er ook geen 20 hé.
 
Ik denk dat het niet mogelijk is btw. ik zou niet weten waar je je SD kaart als boot-device wilt instellen.
 
Niet als boot-device, gewoon om aan te melden hé. Ik moet gewoon kunnen aanmelden met een SD in de plaats van een wachtwoord.
 
ik denk niet dat het gaat je cardreadeer word namelijk herkent nadat je pc is opgestart en je dus al in windows zit als ik me tenminste niet vergis
 
aanmelden hé, niet booten! ipv een wachtwoord bij ctr+alt+del gebruik maken van een sd-kaart
 
ja dat begrijp ik maar je cardreader word gevonden onder het aanmelden van windows dus ben bang dat dat niet werk.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan