Aanmelden msn messenger

• Onderwerp starter Onderwerp starter ibbie
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ibbie

Gebruiker
Lid geworden
10 jan 2005
Ik heb de volgende vraag.
Ik heb mijn pc opnieuw laten instaleren met Xp en msn messenger is er ook opnieuw opgezet. Nu moest ik voorheen altijd mijn mailadres en wachtwoord invullen en dan op aanmelden klikken en zo melde msn messenger aan. Nu gebeurd het anders. Namelijk dat als ik msn mess open om mijn mailadres en wachtwoord in te vullen dat mijn mailadres er al dik gedrukt in staat en ik alleen nog maar op aanmelden hoef te klikken dus wachtwoord hoef ik niet meer in te vullen. Maar dat vind ik helemaal niet handig. Want als pietje of klaasje achter mijn pc zit zou die zo msn op kunnen starten onder mijn naam want wachtwoord en adres zijn dus al ingeprogrameerd. Wie kan mij vertellen hoe ik dat eruit haal? Deinstaleren helpt niet, dat heb ik al geprobeert.

Groetjes mij

Haal bij het aanmeld venster de vinkjes eens weg.(Mij onthouden en Mijn wachtwoord onthouden)

Die staan er niet. Ik werk trouwens nog met msn mess. 7.0

Eerst rechtsklik op MSN in je systray (rechtsonder naast het klokje). Daar kiezen voor Afmelden. Dan weer rechtsklik, en dan klikken op Aanmelden....

Je zou dan weer die keuzes moeten kunnen maken die de vorige poster heeft aangegeven. Je kunt dan ook bijv. aangeven of je standaard Offline, Online, Bezet etc. je wilt aanmelden.

Succes,

Tijs.

Ik zie idd dat ik via die wijze kan aanmelden... Maar nog blijf de optie aanmelden als en dan mijn mailadres er staan zodat die nog steeds te gebruiken is. Ik wil deze weg hebben en alleen via de optie van mail en wachtwoord in kunnen loggen. Zo kunnen anderen geen misbruik maken van mijn msn mess al ze hier is in willen loggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan