Aanmelden op laptop windows 7 duurt 3 á 4 minuten

Status
Niet open voor verdere reacties.

januz

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2009
Ik heb een HP pavillion dv7 laptop en daar heb ik twee gebruikersaccounts aangemaakt, 1 voor privé en 1 voor werk. wanneer ik me aanmeld op mijn werk account duurt het echt wel 3 á 4 minuten eer ik ben aangemeld, wanneer ik me aanmeld op mijn privé account gaat dit wel in een oogwenk. nu hoef ik me gelukkig de meeste dagen maar 1 keer aan te melden maar zo af en toe moet je wel een keer op nieuw opstarten, bijv na een windows update maar dat duurt dus een eeuwigheid. iemand enig idee?
groet'n januz

Kan het niet zijn omdat er eerst eea gesynchroniseerd wordt met de server van het werk??? Tis maar een idee...

zoiets had ik ook op mijn pc je moet kijken wat het verhinderd> het kan een verkeerd geístallerd programma zijn, het kunnen te veel bestanden zijn etc.

ik had sweetim gedownload op één acc. '> echt een slecht programma en het maakt je pc slomer. kijk maar ffe wat voor programmas er staan op de schijf

succes

tevens is het ook handig om Ccleaner te installeren en te controleren welke software in je opstart lijst staat.
en alles wat je niet nodig hebt uitschakelen (dit de-installeerd de software niet zet enkel de start on boot functie uit.)
deze software laat ook alle onzichtbare software zien wat je systeem ook kan vetragen.

http://www.piriform.com/

bedankt voor jullie reacties, op het werk ben ik niet aangesloten op de server en wanneer ik de werk account thuis opstart is deze ook vreselijk traag. ccleaner gebruik ik al jaren zeker 1 keer per week en soms wel vaker. en volgens mij heb ik geen nieuwe software geinstalleerd, hij was van de ene op de andere dag in 1 keer traag misschien door een windows update? maar om die nou ongedaan te maken..

sorry dan weet ik er ook geen raad mee, maar misschien moet je ffe goed googlen

msconfig opstart programmas uitzetten en alleen degenen aan zetten die je echt nodig hebt

verder is het meschien handig om een HDD defragmentatie uit te voeren

en scan je computer volledig voor virussen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan