aanmelden win.XP prof

Status
Niet open voor verdere reacties.

harrier

Gebruiker
Lid geworden
3 dec 2005
Berichten
64
als ik de PC opstart krijg ik een aanmeldscherm waarin mijn naam staat, en waar ik wel of niet een wachtwoord moet ingeven.
Ik werk alleen op deze PC, kan ik dit scherm ook weghalen zodat ik gelijk het bureaublad krijg?
 
configuratiescherm-->gebruikers accounts-->De manier waarop gebruikers zich aan of afmelden wijziggen --> welkoms venster gebruiken :)
 
gekky29 zei:
configuratiescherm-->gebruikers accounts-->De manier waarop gebruikers zich aan of afmelden wijziggen --> welkoms venster gebruiken :)

Hallo gekky29,
hartelijk dank voor je snelle reactie.
De beide vinkjes bij de gebruikersaccounts staan uit.
Het schermpje wat ik bedoel kun je zien bij de aanmeldingsopties( klassieke aanmeldingsprompt)
Dit schermpje wil ik helemaal weg hebben zodat bij het opstarten gelijk het bureaublad op het scherm komt.
 
Laatst bewerkt:
Lange Pier zei:
Zet alleen jou account aktief en de andere op nonaktief.
Hallo lange Pier,
Ik zag in je al beantwoorden berichten het antwoord op mijn vraag, en het werkt.
Hartelijk dank voor je snelle hulp.

Groet,
Harrie
 
ja en dan krijg je dus dat ouderwetse aanmeld venster en dan sta er dus dat je de account op non actief moet zetten en dan vraag ik nu dus hoe dat moet
 
Het desbetreffende account uitschakelen of verwijderen, verder weet ik niet wat je nu eigenlijk bedoeld.:confused:
 
Je kunt geen beheerdersaccount uitschakelen, alleen als administrator.
Staat ook allemaal in help en ondersteuning onder start, zoek naar account.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan