aanmelden windowsmessenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

adnieuwenhuizen

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 sep 2003
Als ik windows messenger open kom ik meteen in het programma. er wordt dus niet om een wachtwoord gevraagd. Hoe kan ik dit weer instellen? (het verwijderen van cookies heeft niet geholpen)

Laatst bewerkt:
Misschien als je de optie in het programma uitschakel om meteen op te starten als je windows zelf opstart. Als het goed is kan dit met uitvinken geregeld worden.
Dan word hij niet meer opgestart.
Als je hulp nodig hebt dan hoor ik het wel;)

Wat je aangeeft staat uitgeschakeld. Het gaat er dus om dat wanneer ik het programma wil gaan gebruiken meteen wordt begonnen met aanmelden. Ik wil dan dus eerst weer de vraag naar mijn wachtwoord

Dus als ik het goed begrijp heb je het probleem als je msn alleen zelfstandig opstart.
Dan moet je dus je emailadres en wachtwoord hebben ingevuld.
Misschien als je de functie "automatisch aanmelden bij verbinding met internet" uitschakelt.
Dan moet als het goed je zelf toestemming geven om weer aan te melden.

Anders moet je je eerst afmelden en dan automatische aanmelden uitvinken op het begin scherm.

De functie aanmelden als internet wordt ingeschakeld kan ik niet vinden in windows messenger (dus geen Msn) het probleem is dat ik geen beginscherm krijg maar zodra ik windows messenger aankies wordt begonnen met aanmelden. Ook na afmelden dus.

De functie automatisch aanmelden als internet wordt gestart kan ik niet vinden. (Ik heb windows messenger en dus niet msn.) Mijn probleem is dat de beginpagina niet komt maar meteen wordt begonnen met aanmelden. Ook als windows/messenger afsluit en weer opnieuw wil opstarten gaat hij dus meteen aanmelden. Waarschijnlijk heb ik in een erde sessie per ongeluk de functie wachtwoord onthouden aangevinkt. Dat wil ik dus herstellen.

Laatst bewerkt:
Welke versie heb je nou dan?
Of is het gewoon de standaard versie die op de computer staat?

Als je nu eens deze standaard versie eraf gooit en er gewoon windows live messenger opzet. Misschien werkt dit beter en je hebt ook nog betere kwaliteit;)

Ben bang dat het automatisch aanmelden dan niet is opgelost. Ook windows live messenger is toch verbonden met Net Paspoort.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan