aanmelden zonder pass bij MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

RacingBoy-

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2003
als ik MSN opstart komt er te staan: 'klik hier om je aan te melden: racingboy_11@hotmail.com' en 'klik hier om je onder een andere account aan te melden'.
Hoe krijg ik dat eerste weg zodat ik altijd een wachtwoord moet ingeven om in te loggen?

Bijlagen

• msn.jpg
    msn.jpg
    30,6 KB · Weergaven: 28
Automatisch opstarten en aanmeldenJe kunt uitschakelen dat MSN Messenger automatisch opstart als je je aanmeldt bij Windows. Je kunt ook uitschakelen dat Messenger je automatisch aanmeldt wanneer je verbinding maakt met het Internet.

MSN Messenger niet automatisch starten

Klik in het hoofdvenster van Messenger op het menu Extra, kies Opties en klik op de tab Algemeen.

Schakel het selectievakje Messenger automatisch uitvoeren als ik me aanmeld bij Windows uit.

MSN Messenger niet automatisch laten aanmelden

Schakel het selectievakje Automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met het Internet uit.
------------------------
source: http://messenger.msn.com/Help/Issues.aspx

ik bedoelde eigenlijk dat ik die knop weg wil om me aan te melden zonder m'n wachtwoord te vragen zodat anderen niet op mijn msn kunnen ;)

configuratiescherm acounts, jouw account - verwante taken - netwerkwachtwoorden beheren en dan gewoon jouw account verwijderen en dus zal msn messenger op default gaan he

op de een of andere manier kan ik daar niks in verwijderen, is dit een bug in microsoft ofzo?

hopen dat iemand anders je kan helpen want zo doe ik dat.. je moet wel admin rechten hebben...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan