Aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anita7

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2002
Ik heb jullie wel nodig zeg maar er zitten zoveel geweldige hulp bronnen op deze HelpMij dat ik zeker weet dat misschien hier ook wel weer een oplossing voor is.

Sinds kort heb ik een nieuwe pc met standaard XP home editie erin.
Het vervelende vind hiervan dat ik steed mij aan moet melden als hij op schermbeveiliging heeft gestaan hoppa weer aanmelden enz enz is dit weg te halen

Groetjes Anita

Laatst bewerkt:
Hallo Tanja

Bedankt

De eerst oplossing heb je goed gegeven hij komt niet meer met dat scherm na mijn schermbeveiliging er stond inderdaad een vinkje en dat heb ik weggehaald.
Maar met de pc opstarten moet ik nog steeds eerst klikken op mijn gebruikersnaam en dan start hij mijn desktop verder op.

Groetjes Anita

Dat heb ik onlangs ook opgelost gekregen met de hulp van Bennie. Ik zoek de oplossing even voor je op.

Start, uitvoeren. type daar (letterlijk overnemen) control userpasswords2

Zet een vinkje bij "gebruikers moeten....."
Klik dan op de gebruikersnaam die moet opstarten, dan op toepassen. Haal daarna het vinkje weer weg.

Heel belangrijk is dat je goed oplet welke naam je aanklikt.

Na het opnieuw opstarten moet hij automatisch gaan.

Laatst bewerkt:
Tanja je bent meer dan geweldig xxx eindelijk ben ik verlost van dat vervelende scherm en start hij gelijk met mijn buroblad op.
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg bedankt.

Verder wens ik je een hele fijne jaarwisseling toe en veel geluk en gezondheid voor 2004.

Groetjes Anitaxxx

Hetzelfde toegewenst. Leer het ook alleen maar hier hoor:D Die 2de vraag stelde ik hier vorige week nl ook;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan