aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

frabans

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2004
Ik kan me opeens niet meer aanmelden. Ik heb 2 emailadressen. De ene lukt wel en deze niet. Gisteren ging het wel goed. Wat kan dat zijn.
Er komt eerst een scherm met de tekst:
Geef uw gebruikersnaam of wachtwoord voor de volgende server
pop.planet.nl

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'fwmvdooren', Server: 'pop.planet.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Staat echt alles wel goed ingevuld? Dit meldt Planet:

Wat moet ik doen als ik bij het e-mailen foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijg?

Foutmelding 0x800CCC90, 0x800CCC91of 0x800CCC92 krijgt u wanneer de gebruikersnaam en wachtwoord worden geweigerd bij het aanmelden op de e-mailserver. Controleer uw gebruikersnaam en wachtwoord, waarschijnlijk is deze combinatie onjuist.

Open 'Outlook Express'
Klik in het menu 'Extra' op 'Accounts'
Selecteer het tabblad 'E-mail'
Selecteer het account van Planet Internet
Klik op 'Eigenschappen'
Selecteer het tabblad 'Servers'
Als servernaam voor de uitgaande e-mail moet zijn ingevuld: mail.planet.nl
Als servernaam voor de inkomende e-mail moet zijn ingevuld: pop.planet.nl
Controleert u of uw gebruikersnaam correct is ingevuld.
Vul uw wachtwoord voor alle zekerheid nogmaals in
Er mogen geen vinkjes staan bij de opties 'Aanmelden met beveiligd wachtwoord verificatie' en 'Voor deze server is verificatie vereist'.
Indien alle instellingen juist zijn en de fout zich toch blijft voordoen, is het account in uw e-mailprogramma waarschijnlijk beschadigd. Maak het account opnieuw aan. Instructies hierover vindt u hier > *klik*

Nou breekt mijn klomp.

Ik heb 2 keer de computer opnieuw opgestart en toen deze vraag gesteld nadat de instellingen gecontroleerd waren. Ondertussen een ander programma geinstalleerd en weer opnieuw opgestart. Nog even geprobeerd en nou doet hij het weer gewoon. Ik heb niks aan de instellingen veranderd.
Daar snap ik dus niks van, maar hij doet het. Toch bedankt.

Planet misschien eventjes down of in de war geweest:D Maar goed, hij doet het weer:thumb:

Dat kan heel goed, dat schermpje krijg je ook als er storing is. Ik heb nog een accountje bij HetNet en van de week was er ook even storing.

attachment.php

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan