aanmelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

marvin441

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
303
kan je je ook aanmelden net zoals bij Windows XP zoals bij Ctrl+Alt+Delete x2 en dan typ je in Administrator en dan uw pers.....bla bla bla kan dat ook bij Vista Home Premium
zou fijn zijn als dat kan
 
volgens mij kan dat wel...
in de normale modus ben ik niet zeker van maar in de veilige modus moet het zeker zijn om je zo als admin in te loggen...
 
volgens mij kan dat wel...
in de normale modus ben ik niet zeker van maar in de veilige modus moet het zeker zijn om je zo als admin in te loggen...

kan je vertellen hoe je dat kan doen in normale of in veilige modus kan doen het liefst normaal
alvast een dankje
 
Ik begrijp eigenlijk niet zo goed wat je juist wilt bereiken...
Heb je meerdere accounts misschien en wil jij een admin account aanmaken ofzo?

als je in de normale modus met ctrl + alt + del niet kan aanmelden in de normale modus dan weet ik niet of het daar kan maar in de veilige modus (f8 tijdens het opstarten) zou die toetsencombinatie wel moeten lukken :thumb:
 
dan toch gewoon configuratiescherm - gebruikersaccounts???
 
dan toch gewoon configuratiescherm - gebruikersaccounts???

'k weet hoe je een account maakt maar een verborgen account voor mijn broer want mag van mijn pa geen meer accounts maken dus kan ik inloggen op een verborgen account?
 
sorry, ik weet niet hoe je een verborgen account kan aanmaken in vista maar ik denk dat je met wat te googelen er wel op komt...

volgens mij is echter de eerst aangemaakte account met administrator rechten hoor
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan