Aanmeldingsbericht

Status
Niet open voor verdere reacties.

coolmartin

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2001
Berichten
196
Krijg telkens als ik de computer opstart een "aanmeldingsbericht". Hierin staat het volgende:

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Het systeem kan u niet aanmelden. Controlleer of uw gebruikersnaam en het domein juist zijn en typ uw wachtwoord vervolgens opnieuw. Er word onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letter.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Als ik op alt + tab drukt dan kan ik wel gewoon in het begin scherm komen van me account.

Heb ook al een paar keer geprobeerd om het account te verwijderen en dan weer opnieuw aan te maken maar de melding blijf ik houden.

Windows enz opnieuw geinstalleerd maar wederom zodra ik een wachtwoord op me account zet dan blijf ik die melding houden!

Wie kan me helpen? :confused:
 
Zit de computer in een netwerk?

Klik anders even met rechts op 'Deze computer', kies dan voor eigenschappen en klik op de tab 'computernaam'

Controleer daar even of de computer staat ingesteld op werkgroep en niet op domein.
Anders probeert hij zich bij een domeincontroller aan te melden.
 
Nee me computer staat niet in een netwerk. Heb gekeken naar wat je zei maar me computer staat ingesteld als werkgroep.

Bij het begin als ik windows heb geinstalleerd dan noemt hij me account (+mijn documenten) de naam "windows". Zodra ik deze veranderd in me eigen naam (martin) en een wachtwoord op me account zet dan krijg ik dat aanmeldingsbericht steeds als ik me pc opstart.

Wie o wie kan me helpen.. :(
 
Hetzelfde probleem

Ik zat te denken dat het ligt aan de services maar welke services moet er uitgeschakeld??

Somebody know

Please let us know :)


PEACE
 
Ik zat te denken dat het ligt aan de services maar welke services moet er uitgeschakeld??

Somebody know

Please let us know :)


PEACE
Het is niet nodig een topic uit 2006 omhoog te halen. Daarom sluit ik deze maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan