aanmeldingscherm uitschakelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit100

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2001
Berichten
111
Telkens ik mijn pc met windows XP aanschakel vraagt hij welke gebruiker hij moet aanmelden. Nu gebruik ik alleen die pc dus mag hij, wat mij betreft telkens automatisch mij aanmelden. Is er een mogelijkheid om dit aanmeldingsschermpje uit te schakelen?
Alvast bedankt,
Gerrit.
 
Ik heb het geprobeerd maar krijg dan de melding dat ik niet kan aanloggen wegens systeembeperkingen (of iets gelijksaardigs).
Pas wanneer ik de administrator (waarvoor ik geen paswoord heb ingevoerd en waarvoor windows er toch één vraagt) omschakel naar mijn eigen naam lukt het wel. Maar nu klik ik dus nog meer dan ervoor. En laat dat nu toch net m'n bedoeling niet zijn ....:(
 
Je kan ook met Tweak UI auto login aanzetten, zet je password op je account en dan logt ie van zelf daar mee in, merk je niks van en is stukken veiliger dan geen password op je account :)
 
heb je zelf wel administrator rechten, dit kan je aanzetten bij je gebruikersinstellingen. Waarschijnlijk lost dit het probleem op
 
Heb via TWEAK UI de aanpassing gemaakt en nu ben ik, gelukkig, van het aanmeldingsscherm verlost.
Allen bedankt.
Gerrit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan