aanmeldnamen in msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

spaopie

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Als iemand op mijn pc zich éénmaal heeft aangemeld bij MSN, blijft zijn naam in het aanmeldscherm zitten...Hoe kan ik die naam weer uit die lijst verwijderen??

bvd

niet hetzelfde probleem

Waar jij naar verwijst, is niet hetzelfde probleem. Ik bedoel dit: rechtsonderin mijn taakbalk staat het ikoontje van msn. Als ik daar met rechts op klik, en ik kies voor: "aanmelden" , dan krijg ik een rolmenu met een aantal namen. Sommige daarvan moeten blijven staan, maar andere moeten eruit, omdat dat personen zijn die zich ooit eens op deze pc met hun msn-account hebben aangemeld...Vraag: Hoe krijg ik DIE namen eruit??

verwijder msn en neem dan meteen msn 6.1 (als je tenminste geen geluid nodig hebt ;-)

Zelfde probleem hier.... Maar ik wil wel graag msn 6.0 houden omdat ik ook nog een paar patches heb geïnstalleerd. Iemand suggesties om al die namen eruit te halen die zich één keer hebben aangemeld? Wordt die info ergens in een bestandje ofzo opgeslagen? De-installeren en weer opnieuw installeren werkt namelijk niet.

Nou, das voor het eerst dat ik mijn eigen probleem hier oplos! Per ongeluk gevonden toen ik de oplossing van een ander probleem zocht:

Ga naar: C:\Documents and Settings\<gebruiker>\Application Data\Microsoft\
en haal daar de map "Credentials" weg.

Ben je overigens ook meteen af van het feit dat MSN automatisch in wil loggen, zonder dat je je WW in hoeft te tikken!

heb dit bij mij ook geprobeerd doch de namen bleven staan. Moet ik eerst de computer afsluiten voordat de namen verdwenen zijn of werkt dit ook zonder eerst af te sluiten?
Ik werk met windows xp home en msn 6.1.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan